LizteR Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er det noen som har sett en strømforsyning med en slik 8pin 12v ATX? Det er den pluggen som vanligvis er på 4pin og forsyner prosessoren Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Høres ut som noe Dell/Compaq/HP-strømforsyning, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 tar ganske feil https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623331&hl= Jeg må ha strøm til prosessoren, men jeg har bare ne vanlig 4pins :\ Hovedkortet mitt krever 8 ser det ut som, for den starter ikke :< Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvorfor to tråder? Jeg har faktisk sett PSU_er med slik plugg, men klarer ikke å huske hvor eller hvilket merke det var. Har du sett i manualen til HK om det går an å bare plugge til 4 av pinnene? Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) hm, Det er på en måte to spørsmål. For jeg gidder ikke busemekke med lodding osv så jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny PSU Den kontakten skal ha 12v på de 4 øverste og Jording på de 4 nederste men 4pin passer ikke inn midt i 8pin pluggen på hovedkortet, men bare på den øverste delen, og jeg får ikke start på maskina, så jeg regner med at jeg skal ha ny PSU med en slik 8pin så det funker Endret 28. august 2006 av LizteR Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Good news! Microplex har PSU-er med slik kontakt (Mist). Mulig du må kjøpe kabelen utenom. Kabel til Mist 500W PSU. Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Takk! Bestilte den jeg :> Fulgte med kabel i pakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå