h-e-i Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde et modem fra Telenor som var koblet sammen med en D-link 614 router, plutselig en dag virket ikke modemet lengre. Fikk svar fra Telenor i dag om at modemet var gått i stykker, så de skulle bare sende meg et nytt et. De skulle jeg få i løpe av 1 til 2 uker, i mellomtiden skal jeg låne mine svigreforeldre sitt modem som er TopCom 871BT. Det som er mitt problem er at jeg kommer meg på nett via kabel men ikke tråløst. Kan noen hjelpe meg med dette?? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har du prøvd å logge deg inn i routern? Står nok en ip adresse i manualen eller på nettet. Mulig du må konfigurere den først Lenke til kommentar
h-e-i Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Beklager men jeg er helt grønn når det gjelder slike ting. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør dette?? Skal jeg bruke IP adr som står i modemet eller?? Jeg kan sitte her å logge meg opp mot routeren tråløst, hvis det hjelper noe mer som forklaring på mitt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå