pc_racing12 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 heisann, eg trenger hjlp med kjøp av deler. eg skal ha det beste som går ann å få for 2500,- ikkje så mykje men eg har ikkje så mykje penger eg trenger: Prossesor,minne(512mb holder foreløbi)harddisk(minst 40GB)hovudkort som allt passer i og som går ann å oppgradere minne til minst 4GB;) og strømforsyning. har resten av delene fra ein gammel pc som eg skal bruke. PC-en skal brukset til litt spill(ikkje så ofte eller mykje) chatting MSN for det meste og mykje musikk:D PS. er det noko opprativ system som er å anbefale for ein billig penge? takker for alle forslag Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Her er et forslag. Så velger du skjermkort og strømforsyning i tillegg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
pc_racing12 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Her er et forslag. Så velger du skjermkort og strømforsyning i tillegg. Hilsen, efikkan. 6760103[/snapback] ikkje så dyrt;) har nokon eit like bra/bedre til ein billigare penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå