Gå til innhold

Iron Maiden - A Matter of Life and Death

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste turneen de har hatt var den Early Days-turneen de gjorde ifjor. Ene orgasmen etter den andre, 22 Acacia Avenue OG Phantom of the Opera, Prowler og masse andre obskure gamle låter. Og de kunne ikke gå feil når de åpna hele konserten med Number of the Beast. Da setter man en beinhard standard.

Lenke til kommentar
Lurer på hva jeg skal gjøre i Vallhall når jeg må høre på slikt møl :hm:

6849194[/snapback]

Selge billettene til noen som setter pris på dette mølet? :hmm:

Selv synes jeg A Matter of Life and Death er utrolig bra. Noen kjedelige parti på noen få låter, men alt i alt en utrolig knall plate.

Må faktisk tilbake til Fear of the Dark for å finne et studio-album som jeg liker like mye... Men Fear of the Dark er fortsatt favorittplata. Det er den som innehar de fleste av mine favoritter... :love:

Lenke til kommentar

Foreslår at Jernlov stiller seg med arma i kors og buer midt i folkemengden hver gang en av de nye låtene kommer. For det går jo ikke an å ha det moro på konsert selv om man ikke liker et par låter på plate. Tror han kommer til å få det finfint jeg. De peprer nok showet med akkurat korrekt antall klassikere uansett. Etter å ha bygd sammen setlister i 30 år, tror jeg de er rimelig drevne på hva som funker og ikke funker live.

Det ville jo vært trist om de dro på turne hvert eneste år og ALDRI hadde med en ny låt i repertoaret. Da skulle de isåfall spilt alle låtene fra Iron Maiden og Killers fremdeles og gått av scenen. "Vi ignorerer bare de neste 30 årene, for det kan være noen som syns en låt eller to på de nye platene suger, skjønner du".

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Både jeg og date'n min ("date"(gutt)) liker ikke den nye skiva. Kommer til å bli en laang kveld. Og konserter er sviiinkjedelig når det ikke er noen låter man liker. Opplevde slikt flere ganger på Wacken, jeg gikk heller tur i skogen enn å se på banda jeg ikke likte før noe bra kom på den ene dagen. Seriøst!

Lenke til kommentar
Foreslår at Jernlov stiller seg med arma i kors og buer midt i folkemengden hver gang en av de nye låtene kommer. For det går jo ikke an å ha det moro på konsert selv om man ikke liker et par låter på plate. Tror han kommer til å få det finfint jeg. De peprer nok showet med akkurat korrekt antall klassikere uansett. Etter å ha bygd sammen setlister i 30 år, tror jeg de er rimelig drevne på hva som funker og ikke funker live.

Det ville jo vært trist om de dro på turne hvert eneste år og ALDRI hadde med en ny låt i repertoaret. Da skulle de isåfall spilt alle låtene fra Iron Maiden og Killers fremdeles og gått av scenen. "Vi ignorerer bare de neste 30 årene, for det kan være noen som syns en låt eller to på de nye platene suger, skjønner du".

6928636[/snapback]

Hadde de gjort det skulle eg kost ræven av meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...