-Lasse Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror ikke de selger øl på Valhall. Det er ikke på Spektrum denne gangen. Valhall er mye større arena. 7285094[/snapback] Joa sant, de solgte i spektrum, men det er jo ikke sikkert de selger i Vallhall Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror ikke de selger øl på Valhall. Det er ikke på Spektrum denne gangen. Valhall er mye større arena. 7285094[/snapback] Joa sant, de solgte i spektrum, men det er jo ikke sikkert de selger i Vallhall 7290339[/snapback] Likesågreit egentlig... var ganske snytings i spektrum når de spilte der for et par år siden... Heldigvis er jeg ikke av den typen som får blackout... men veien ut var noe..hmm.. kronglete ja... Hadde det jo utrolig gøy, hvis en ser bort ifra dagen derpå... våkna i telt på egeberg camping... tror kanskje jeg skal droppe det stuntet denne gangen... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror ikke de selger øl på Valhall. Det er ikke på Spektrum denne gangen. Valhall er mye større arena. 7285094[/snapback] Joa sant, de solgte i spektrum, men det er jo ikke sikkert de selger i Vallhall 7290339[/snapback] Likesågreit egentlig... var ganske snytings i spektrum når de spilte der for et par år siden... Heldigvis er jeg ikke av den typen som får blackout... men veien ut var noe..hmm.. kronglete ja... Hadde det jo utrolig gøy, hvis en ser bort ifra dagen derpå... våkna i telt på egeberg camping... tror kanskje jeg skal droppe det stuntet denne gangen... 7290804[/snapback] Haha, artig, men jeg har et sprøsmål.. Synes dere de spiller høyt? Bruker dere øreplugger? Bare lurer. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg kommer, etter all sannsynlighet, til å anskaffe meg et par øreplugger. "Sov i ro" eller noe lignende. Hvis de derimot blir for dempende - slik at jeg ikke kan nyte musikken til det fulle - tar jeg de bare ut. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tok med meg et par plugger sist gang... men de dempet litt for mye... Siden jeg ikke er på konsert hver helg, så får jeg bare tåle det... Et tips kan være å ta med seg en bøtte med plugger å selge. De koster ca. nada... og de går rundt og selger de for 20,-/stk. (Gjorde for 2 år siden i hvertfall). Gå ned til 15,-/stk. så klarer du sikker glatt å finansiere tur, konsert og hotell... Men litt kjipt om det ikke er så trendy lengre, eller at alle tar med selv da.... stå der med et lifetime supply av ørepropper... :!: Men tviler på at det er noe stor risiko... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes plata er verdt å bæsje på, maken til makkverk har ikke Maiden laget siden... aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja det var det jo veldig mye vits i å bumpe tråden for å si... Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 1. Øreplugger på konsert? Tabu 2. Skal man bare snakke dritt om Maiden, etter man har hørt 20 sekunder av These Colours Dont Run, så kan man la være å poste i denne tråden. Hehe, på førsten av Public Enema Number One (No Prayer For The Dying), hører man et "Aaahaaa" fra Nicko Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 A Matter of Life and Death er et av de beste albumene som kom i 2006. Jeg syns Maiden virkelig har laget en klassiker med dette albumet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Greit, jeg skal utdype meg. Hele plata er utrolig treig, med alt for seige og lange soloer. Det finnes jo oppturer som "The Pilgrim" og "These Colors Don't Run". Riktig nok, så blir det for mye av det samme, aldri noe nytt. Jeg vet det er sånn Maiden opererer, men det blir for lite. De har faktisk prestert å lage en CD med 4-5 nesten helt like sanger, i like lavt tempo. Ta "The Longest Day" for eksempel. Herre! Det er en så utrolig treg, lang og kjedelig sang som du bare får det, det er IKKE klassisk Maiden. De har alltid hatt en litt slow stil, og det syns jeg er fint og høre på, men dette nye... semi-balladetullet er jo helt på jordet. "Fear of the Dark" og "The Trooper" er eksempler på klassiske Iron Maiden-CD'er, og blir "A Matter of Life and Death" en klassiker, vil alt jeg tror på og står for falle i grus. Og til sist, ja det var vanskelig å innse at yndlingsbandet mitt sin nyeste CD sugde balle, men hey, that's the way it is. Let flaming begin, fellas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du synes at yndlingsbandet ditt sitt siste album er til å bæsje på og suger balle? Jaja. Synes det er litt ironisk at du trekker frem Fear Of The Dark når du påpeker at du synes sangene på A Matter Of Life And Death er treige og kjedelige. Fear Of The Dark har da også en forholdsvis lang, treig intro før det tar av. Dette i likhet med The Longest Day. En lang intro som er med på å bygge opp sangen, før det virkelig tar av. Særlig live, der tok det virkelig av. Og forresten, A Matter Of Life And Death er allerede sett på som en klassiker av svært mange Maiden-fans. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Rettelse. Ingen album heter The Trooper. Piece Of Mind er mer riktig. men skjønte hva du mente Noe er litt tregt i lengden men fortsatt et kanon album. A Matter Of Life And Death ligner litt på de to forrige albumene i stilen, men Maiden holder fortsatt den samme plate kvaliteten. Syntes du burde nevnt Diffrent World, den er ikke treg i det hele tatt. Men skjønner godt hva du mener, noe lignende The Trooper eller tilogmed Run To The Hills ville vært så heftig hvis de kunne fått til. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Rettelse. Ingen album heter The Trooper. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Rettelse. Ingen album heter The Trooper. 7951831[/snapback] Det er en ep Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ehehe... ep? 7951878[/snapback] Singel, om du vil. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ehehe... ep? 7951878[/snapback] Singel, om du vil. 7951892[/snapback] EP og Singel er to forskjellige ting da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå