Gå til innhold

Iron Maiden - A Matter of Life and Death

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva som er vitsen, noe av målet til en artist er jo og forbedre seg og overgå seg selv.

7211728[/snapback]

Alle prøver jo det, men det er ikke alle som klarer det... Jeg selv syntes at A Matter of Life and death er et velykket album.. Man kan jo ikke skifte helt stil heller...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hva er det egentlig han sier helt på begynnelsen av Different World ? jeg hører en kar som roper noe før alle begynner å spille..

7265896[/snapback]

Høyres ut som Nicko. Trur han berre roper Aiiih eller noko anna kryptisk.

7266228[/snapback]

Mhm. Ville ikke være første gangen for å si det sånn. Alle som har hørt maiden-live har nok fått med seg det der før.

Lenke til kommentar
Under en måned til konsert nå. Har dere andre tenkt å ta fri fra skole/jobb?

Jeg er nødt til å ta to dager fri fra skolen. Egentlig ikke noe problem, da, ettersom jeg krysser av den ene som studiedag. Må ofre litt for å se Iron Maiden live. :)

7277975[/snapback]

WORD :cool:

Lenke til kommentar

Relativt sett mot musikk jeg liker veldig godt, når ikke Iron Maiden høyt opp. Jeg hører sjeldent på dem, og det gjelder også siste skive. Men skulle jeg måtte velge å ha et album i hylla av dem, ville "A Matter of Life and Death" gått foran veldig mange av deres album.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Alt off topic er slettet fra diskusjonen. Personangrep er unødvendige, og VIL bli slått ned på - alltid.

Reaksjon på moderering gjøres på pm - men husk, jeg sletter innlegg for å bevare kontinuiteten i tråden, og da blir gjerne innlegg som ikke alltid er over streken slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...