Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg vil ha den gamle Live After Death-skjorta der hele skjorta er dekket av coveret, ikke bare fram og bak. Endret 15. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gje ein lyd om du finn noko då. Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Albumet er noe av det bedre Maiden jeg har hørt. Jeg syns ikke det minner om gammel Maiden, men funnet ut en litt ny stil, som er ekstremt rå. og er enig i de som roser dickinson, for det er den ultimate Heavy Metal stemmen. Noe jeg har lagt merke til er at de spiller forskjellig fra sang til sang. spillestilen deres er forskjellig. Tenk på det neste gang dere hører igjennom albumet Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg var ikke noen stor fan av Maiden før jeg fikk dette geniale albumet.... Nå er det blitt til at jeg hører på Maiden hele tiden :!: Ser fram til konserten i november! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Begynner med å si at jeg er fan, så det er klart at jeg ikke kan ha unngått å både høre og kjøpe denne plata. Jeg syns A Matter Of Life And Death er over all forventing, rett og slett. Her går Maiden mer bort i fra den stilen de sporet inn på i Dance Of Death, og det er jeg glad for. Her er de tilbake med kraftig, kraftig vokal, heftigere soloer, og mer den generelle, gode gamle Iron Maiden stilen jeg kjenner fra eldre album. Er selvfølgelig ikke helt på høyde med de gamle låtene, men alt i alt er jeg veldig fornøyd og overrasket. Bra! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Under en måned til konsert nå. Har dere andre tenkt å ta fri fra skole/jobb? Og er det forskjellige innganger i vallhall? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Åhåhåååååå! *GLEDESEGSÅSINNSYYYKT*! SKOLE er noe jeg ikke engang TENKER på når jeg har mulighet til å se Maiden live Det med Vallhall har jeg også tenkt på, hvor det ligger og slikt. Men det finner man ut når man kommer dit Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har begynt å smålike denne plata her litt. Hvertfall Different World, Benjamin Breeg og spor nr. 3. 1000 suns tror jeg det er. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Men jeg tror denne skiva kommer til å bli bedre å bedre i mitt hode. 6762870[/snapback] Er ikke den som baken, delt? Lenke til kommentar
sh- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 har ikke biletter til Maiden. Jeg syntes det nye albumet er veldig bra. De sier selv at det er den beste siden 1988, og jeg er ikke helt uenig i det. Diffrent World er en sang jeg kan høre om og om igjen. Liker mye av det gamle best, Powerslave, Piece Of Mind og The Number Of The Beast. Powerslave er vel favoritten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Spør de som ikke liker nye albumet og er veldig misfornøyde med setlista om de vil selge deg billettene sine. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så Popspess. på NRK2 med Maiden, tror Dickinson sa at han mente plata var det beste de hadde gjort siden 80-tallet, som nevnt tidligere her. Bare jeg som er uenig i det eller? Mener Brave New World er mye bedre. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så Popspess. på NRK2 med Maiden, tror Dickinson sa at han mente plata var det beste de hadde gjort siden 80-tallet, som nevnt tidligere her. Bare jeg som er uenig i det eller? Mener Brave New World er mye bedre. 7178587[/snapback] Jeg mener denne vertfall er på lik linje med brave new world. Begge var fantastiske plater, og man kan vel egentlig bare glede seg til konsert Lenke til kommentar
sh- Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ikke siden 80 tallet, men siden 1988 med Seventh Son Of A Seventh Son. har ikke hørt Brave New World enda, koster 59 kr på platekompaniet så løp å kjøp! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Så Popspess. på NRK2 med Maiden, tror Dickinson sa at han mente plata var det beste de hadde gjort siden 80-tallet, som nevnt tidligere her. Bare jeg som er uenig i det eller? Mener Brave New World er mye bedre. 7178587[/snapback] Er heilt klart enig. BNW skambanker AMOLAD Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Selvfølgelig vil artistene mene at den nye skiva er bedre, hvorfor skulle de da ellers gi den ut? Jeg hadde ikke gitt ut en skive jeg mente var dårligere enn den forrige f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 noen kan gjøre det, si at den nye plata er ikke like bra som den forrige. Iron maiden kan jo det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skjønner ikke hva som er vitsen, noe av målet til en artist er jo og forbedre seg og overgå seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå