Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

kontrollere mer av Internett-bruk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror neppe du kan klare og få til dette med din standard Linksys WRT54G software... kansje hvis hvis du legger in OpenWRT en linux firmaware til Linksys routere så kansje du har litt flere muligheter. jeg vet ikke om dette er mulig via DHCP i og med det bare er lease time menne kansje det er mulig via en annen type software som du får kjørt med linux/wrt. En ide hadde kansje vert og sette hele nettverket opp i en nettveks pool og da begresene eller total fjerne i de intervalene man måtte ønske. Du får google rundt menne et sted og begyne blir nok og endre software tor jeg..

lykke til

Endret av eppis
Lenke til kommentar
Hallo :) lurer på en ting... Jeg har Linksys WRT54G. Jeg har nå i sommer, begynt å dele Internett med en annen PC i huset. Hvordan kan jeg gjøre slik at den stenger kl. 22.00 og åpner kl. 12,00 igjen. Internett altså på den andre PCen.

6758016[/snapback]

http://www.thibor.co.uk/

Den der kan legge inn tidsbegrensinger på en bestemt pc. Ganske lik den originale, med mindre endringer, m.a tidsstyring av internetttilgang.

Lenke til kommentar

Tror jeg bare kan sette opp tiden jeg vil inne på beskrivelsen til Wayshot. Da tror jeg at den andre pcen vil få en beskjed på skjermen eller noe sånt.. :D

Den må jo det på en måte for å vite når nettet er oppe og når det stenger.

Jeg vet hvordan endrer dager/klokkeslett. Men hvordan gjør jeg sånn at det er den andre PCen, kun PC nr. 2 som jeg deler nett med i huset. det er kun den og ikke denne administrende PCen her. min pc.

post-33726-1157059742_thumb.jpg

Endret av mr messenger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...