Hazert Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei, sliter litt med bærbare pc'n, er trådløst nettverk i leiligheta og har fått brukernavn og passord. Får signal men kommer ikke på internett, kommer bare frem "Begrenset eller ingen forbindelse". Jeg har prøvd den microsoft updaten til SP2 som kunne være feilen, men var nok ikke den, får fortsatt samme feilmelding. Hørte noe snakk om at det kunne være at routeren ikke deler ut nok ipadresser også, men når jeg skriver ip config i CMD. så kommer det fram IP Adresse: 169. ........ ett eller anna. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
F-J Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei, sliter litt med bærbare pc'n, er trådløst nettverk i leiligheta og har fått brukernavn og passord. Får signal men kommer ikke på internett, kommer bare frem "Begrenset eller ingen forbindelse". Jeg har prøvd den microsoft updaten til SP2 som kunne være feilen, men var nok ikke den, får fortsatt samme feilmelding. Hørte noe snakk om at det kunne være at routeren ikke deler ut nok ipadresser også, men når jeg skriver ip config i CMD. så kommer det fram IP Adresse: 169. ........ ett eller anna. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? 6757791[/snapback] Hvis du har 169. et eller annet har du ikke fått skikkelig ipadresse. Du får ikke ip adresse før du er fullstendig tilkoblet. Lenke til kommentar
Hazert Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Hei, sliter litt med bærbare pc'n, er trådløst nettverk i leiligheta og har fått brukernavn og passord. Får signal men kommer ikke på internett, kommer bare frem "Begrenset eller ingen forbindelse". Jeg har prøvd den microsoft updaten til SP2 som kunne være feilen, men var nok ikke den, får fortsatt samme feilmelding. Hørte noe snakk om at det kunne være at routeren ikke deler ut nok ipadresser også, men når jeg skriver ip config i CMD. så kommer det fram IP Adresse: 169. ........ ett eller anna. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? 6757791[/snapback] Hvis du har 169. et eller annet har du ikke fått skikkelig ipadresse. Du får ikke ip adresse før du er fullstendig tilkoblet. 6757896[/snapback] Husker ikke hva ip adressen var, kan være noe annet også. Har prøvd å trykt reparer utrolig mange ganger også, når jeg kobler fra og kobler til på det trådløset igjen så står det " Henter nettverkadresse" å etter litt kommer "begrenset eller ingen forbindelse" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå