Gå til innhold

begin.no, et innspill

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er klar over at dere ikke har lansert denne siden offisielt ennå, men konseptet er såpass bra, at jeg er innom en gang i blant.

Et par kommentarer:

I tittelen er dette en startside for datainteresserte. Denne tittelen stemmer mindre og mindre, etterhvert som hw-nettverket utvider. Jeg har ikke noe problemer med kvinner og IT, men jeg ser ikke helt hva artiklene fra kvinneguiden har der å gjøre (sex, mat etc). Det samme gjelder egentlig amotor og kulturo også, dette er litt på siden av hva jeg ser på som data/it-stoff (som faktisk er grunnen til at jeg leser). Men jeg har full forståelse for at andre ikke deler min oppfatning...

Mitt tips er egentlig ganske enkelt, legg til funksjonalitet for å filtrere ut portaler, aller helst lagret i cookie, slik at den husker filteret mitt til neste gang (f.eks. ved å gjøre en kobling mot forumbrukeren, slik at man er logget inn allerede fra forsiden.) Da kunne dere f.eks. også vist brukerens siste poster fra forumet og annet moro.

Har mange andre innspill som kunne gjort seg på begin.no, f.eks. mulighet til å legge inn egne RSS-streamer som listes ut ved siden av HW-nyheter etc.

Mulighetene er mange, og en slik side burde ha stort potensiale. - Men dere har kanskje andre planer for siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...