Jtand Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Må nok skuffe deg. Du må bytte til GTI motor om du vil ha litt power! Koster rundt 5000 for et fint eksemplar. Sleng på effektanlegg, åpent luftfilter, nye tennplugger/kabler og sånt. Regn med en oppgradering av bremser også. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Bør ikke ha åpent konfilter bak grillen uten noe beskyttelse foran. Blir fort mye dritt på filteret da. Jtand: plugger, kabler og luftfilter gir da vel ingen (merkbar) effektøkning. Og har ikke gti sterkere clutch og kasse? Endret 3. september 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Må nok skuffe deg. Du må bytte til GTI motor om du vil ha litt power! Koster rundt 5000 for et fint eksemplar. Sleng på effektanlegg, åpent luftfilter, nye tennplugger/kabler og sånt. Regn med en oppgradering av bremser også. 6779798[/snapback] Noen som vet hvor eg kan få tak i en GTI motor da? og koster denne mye..eller kommer det annpå hvilken stand den er i? gidder ikke kjøpe en herpa motor viss eg først skal skifte lixom.. Lenke til kommentar
Maxvarv Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Må nok skuffe deg. Du må bytte til GTI motor om du vil ha litt power! Koster rundt 5000 for et fint eksemplar. Sleng på effektanlegg, åpent luftfilter, nye tennplugger/kabler og sånt. Regn med en oppgradering av bremser også. 6779798[/snapback] Noen som vet hvor eg kan få tak i en GTI motor da? og koster denne mye..eller kommer det annpå hvilken stand den er i? gidder ikke kjøpe en herpa motor viss eg først skal skifte lixom.. 8127107[/snapback] Hadde ikke orket å bytte motor, er en del jobb med bytte av ledningsnet , bytte tank, sette inn elpumpe osv. http://kmcams.com/shop/product_info.php?ma...products_id=186 Hadde du satt inn denne kammen , så hadde du merket forskjell. Gjort på en kveldstund ca? Og annonser etter brukt grenrørog effektanlegg evt. Dette er hva jeg ville ha gjort da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå