IcedInsanity Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har en golf 90 mod med mye dill dall i...mye sånne lys osv som skal være inne i bilen som trenger strøm...hvor kan eg stjele den strømmen fra..stereoen?..eller mååå eg dille meg fram til batteriet og ha foran meg mange timer med banning og steiking fordi ledningene ikke er lange nok eller for at eg ikke har noen hull å stikke de igjennom?? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det tar vel ikke 10 minutter engang, og strekke en ledning fra bat. og inn i kupèen på den bilen.... Men er det ikke orginale lys du sikter til? i så fall så er det vel ferdig lakt opp... Er det noe harry jalla neon o.l, så riv det ut igjen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Er vel kanskje noe i neon kategorien ja Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 løsning: Er ledningene for korte, kjøp lengre. Glem banning og steiking, det tar ikke lange tiden, bare finn en gummipakning i torpedoveggen, riv den ut og fyr ledningen gjennom (Går lettere om du har med en kompis til å fyre ledningen gjennom) Du bør likevel ha strømmen gjennom en sikring. løsning: Glem jalla neon og slikt, ser bare dumt ut. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 løsning:Er ledningene for korte, kjøp lengre. Glem banning og steiking, det tar ikke lange tiden, bare finn en gummipakning i torpedoveggen, riv den ut og fyr ledningen gjennom (Går lettere om du har med en kompis til å fyre ledningen gjennom) Du bør likevel ha strømmen gjennom en sikring. løsning: Glem jalla neon og slikt, ser bare dumt ut. 6799005[/snapback] stemmer..Kjører du ledning igjennom torpedoveggen fra batteriet,så må du ha sikring ved batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå