flogieboogie Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hey! Skal gå til innkjøp av E6600 med Thermaltake Big Typhoon og Sapphire Radeon x1900xt 512mb med Zalman VF900-Cu. Lurer derfor på om det er noen som har noen anbefalinger til kjølepasta, eller om det som følger med holder. Har ikke gjort noe særlig av dette før, så trenger tips! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Arctic Silver 5, the one and only. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Arctic 5 så veldig bra ut! Da blir det vel den regner jeg med. Trenger jeg mer en en tube til de to kjølerene? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 En tube er mer enn nok i massevis Ska bare være et tynt lag, legger du på for tykt virker det mot sin hensikt. Her er foresten en bra guide fra Overklokking.no's glade dager: http://www.hardware.no/guider/kjoling/goopguide/12603 (ja det var tider det) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Knall guide Burde bli kjølig nok dette her. Skal inn i Lian Li P6070BSCAND så håper at jeg ikke vil ha varmeproblemer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 En tube er mer enn nok i massevis Ska bare være et tynt lag, legger du på for tykt virker det mot sin hensikt. Her er foresten en bra guide fra Overklokking.no's glade dager: http://www.hardware.no/guider/kjoling/goopguide/12603 (ja det var tider det) 6757453[/snapback] SKulle nesten hatt en oppdatert versjon av den guiden da. Prossessorene har et mye større område nå. Men men, gøy å se temp forskjellene Mvh bIsk0p Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Arctic Silver 5 ja. Kan man få tak i dette i en butikk i oslo området? Vil helst slippe å måtte bestille i en nettbutikk og betale frakt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 digital impuls og datakjeden i møllergata ved domkirken og glasmagsinet burde ha det, evt showroomet til netshop som ligger langt ute i gokk om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå