OBERST Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Har nå bestemt meg at jeg skal bestille denne mp3 spillern, men lurer på et par ting håper de som har den svarer: 1) Dere snakka om at man kunne sortere: Artist, Album osv. Og lurer på når man legger inn en sang kan man velge at akkurat at den sangen skal være med i det albumet du vil? 2) Blir det billigere hvis 2bestiller sammtidig og spleiser på portoen (da tenker jeg porto) ? 3) Selger sånn Creative Zen Vision M Front Shield på nettet i Norge? 4) Er menyen Norsk (spillern) Endret 28. august 2006 av sKILL Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Blir vel kansje litt billigere med porto.. 30-40 kr billigere pr. pers en om dere skulle kjøpt hver sin.. Endret 28. august 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 4) Menyen på Zen Vision M: skal være på norsk (kan hende du må stille det inn) Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei 1) Ja, du kan sette sangen din i hvilket album du vil, men det må du ordne på datamaskinen din. Kan ikke ordne det på spilleren, men det er lett å fikse på maskinen, så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei 1) Ja, du kan sette sangen din i hvilket album du vil, men det må du ordne på datamaskinen din. Kan ikke ordne det på spilleren, men det er lett å fikse på maskinen, så det er ikke noe problem 6759647[/snapback] As a last resort, one can use playlists Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå