Gå til innhold

Omtale av Hitman 2: Silent Assassin (PC)

Anbefalte innlegg

IO Interactives Hitman: Codename 47 var i manges øyne et av lyspunktene fra spillåret 2000. Hitman 2: Silent Assassin har vært ute noen uker nå, og har mottatt gode kritikker verden over. Etter noen forsinkelser hos Eidos fikk vi endelig tilsendt spillet for en uke siden, og har fra da av vært beskjeftiget med å finne svar på om dette virkelig er så mye å lage oppstyr for?

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-26 17:17, skrev psilocybe:

Quote:

Den 2002-10-26 15:01, skrev HoVeSkOt:

Men:

Er ikke helt naturlig at folk flagrer ti-tretti meter etter å ha blitt skutt ned med et par uskyldige pistoler??...

nå er det ikke helt naturlig at 47 kan bli pepret i ti sekunder med ak-47'er og fremdeles løpe lystig avgårde heller, da.. :smile:

Du kunne ikke overdrevet LITT mer da...?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-26 17:17, skrev psilocybe:

Er ikke helt naturlig at folk flagrer ti-tretti meter etter å ha blitt skutt ned med et par uskyldige pistoler??...

Nei, men det øker følelsen av å være livsfarlig.

Quote:

Den 2002-10-26 15:01, skrev HoVeSkOt:

nå er det ikke helt naturlig at 47 kan bli pepret i ti sekunder med ak-47'er og fremdeles løpe lystig avgårde heller, da.. :smile:

Spill på "professional" hvis du vil ha realisme. In real life there's no such thing as a save game.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-26 17:38, skrev oerhört:

Spill på "professional" hvis du vil ha realisme. In real life there's no such thing as a save game.

Helt enig. Ingen vits i å komme med kritikk mot realismen i spillet når du har et valg. Noe forstår bare ikke dette og springer gjennom på easy :/

Lenke til kommentar

Man må selv vite hvor fort man blir lei av slike spill så velge en passende vansklighetsgrad for og utnyttet spillegleden maksimalt

og hvis spill skulle være helt realistiske som jeg tror ikke action-skytespill kan... tror jeg det hadde vært ekstremt vanskelig

Over og Ut.....

[ Denne Melding var redigert av: |MeLviN| på 2002-10-31 15:22 ]

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hva er den beste ratingen man kan få på Hitman 2?

Silent Assassin, så vidt jeg vet. Det innebærer å aldri bli identifisert/avslørt, ikke utløse noen alarmer, og ingen unødvendige drap (som oftest bare ett).

og hvis spill skulle være helt realistiske som jeg tror ikke action-skytespill kan... tror jeg det hadde vært ekstremt vanskelig

Helt uenig. Problemet er ikke at virkeligheten nødvendigvis er "for vanskelig", men at kontrollene i dataspill fortsatt er et kjempehandikap. Det er ikke få ganger jeg har ønsket meg full bevegelsesfrihet i spill...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...