TST Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 IO Interactives Hitman: Codename 47 var i manges øyne et av lyspunktene fra spillåret 2000. Hitman 2: Silent Assassin har vært ute noen uker nå, og har mottatt gode kritikker verden over. Etter noen forsinkelser hos Eidos fikk vi endelig tilsendt spillet for en uke siden, og har fra da av vært beskjeftiget med å finne svar på om dette virkelig er så mye å lage oppstyr for? Les hele omtalen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 15:01, skrev HoVeSkOt:Men: Er ikke helt naturlig at folk flagrer ti-tretti meter etter å ha blitt skutt ned med et par uskyldige pistoler??... nå er det ikke helt naturlig at 47 kan bli pepret i ti sekunder med ak-47'er og fremdeles løpe lystig avgårde heller, da.. :smile: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:17, skrev psilocybe: Quote: Den 2002-10-26 15:01, skrev HoVeSkOt: Men: Er ikke helt naturlig at folk flagrer ti-tretti meter etter å ha blitt skutt ned med et par uskyldige pistoler??... nå er det ikke helt naturlig at 47 kan bli pepret i ti sekunder med ak-47'er og fremdeles løpe lystig avgårde heller, da.. :smile: Du kunne ikke overdrevet LITT mer da...? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:17, skrev psilocybe:Er ikke helt naturlig at folk flagrer ti-tretti meter etter å ha blitt skutt ned med et par uskyldige pistoler??... Nei, men det øker følelsen av å være livsfarlig. Quote: Den 2002-10-26 15:01, skrev HoVeSkOt:nå er det ikke helt naturlig at 47 kan bli pepret i ti sekunder med ak-47'er og fremdeles løpe lystig avgårde heller, da.. :smile: Spill på "professional" hvis du vil ha realisme. In real life there's no such thing as a save game. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:38, skrev oerhört:Spill på "professional" hvis du vil ha realisme. In real life there's no such thing as a save game. Helt enig. Ingen vits i å komme med kritikk mot realismen i spillet når du har et valg. Noe forstår bare ikke dette og springer gjennom på easy :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 først, spille gjennom spillet på normal. så, spille gjennom spillet med silent assassin-rating på alle maps. SÅ begynner man med professional og sånt.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 I den virkelige vera kan man ikkje lagra spela! *øve til nynorsken* Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 19:10, skrev Erling E.:I den virkelige vera kan man ikkje lagra spela!*øve til nynorsken* Du trenger det! I den verkelege verda kan ein ikkje lagre spela Lenke til kommentar
|MeLviN| Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Man må selv vite hvor fort man blir lei av slike spill så velge en passende vansklighetsgrad for og utnyttet spillegleden maksimalt og hvis spill skulle være helt realistiske som jeg tror ikke action-skytespill kan... tror jeg det hadde vært ekstremt vanskelig Over og Ut..... [ Denne Melding var redigert av: |MeLviN| på 2002-10-31 15:22 ] Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 ... til Hitman 2 Silent Assisin? :-? :-? Hva er den beste ratingen man kan få på Hitman 2? :-? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hva er den beste ratingen man kan få på Hitman 2? Silent Assassin, så vidt jeg vet. Det innebærer å aldri bli identifisert/avslørt, ikke utløse noen alarmer, og ingen unødvendige drap (som oftest bare ett). og hvis spill skulle være helt realistiske som jeg tror ikke action-skytespill kan... tror jeg det hadde vært ekstremt vanskelig Helt uenig. Problemet er ikke at virkeligheten nødvendigvis er "for vanskelig", men at kontrollene i dataspill fortsatt er et kjempehandikap. Det er ikke få ganger jeg har ønsket meg full bevegelsesfrihet i spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg