Litejk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) F-16 er kult det, bråker noe forjævlig, spesielt med etterbrenner og jeg ikke har hørselvern Dette er bare et utsnitt fra et større bilde, er litt overredigert egnetlig, men er for å vise detaljer Endret 4. november 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Stilig bilde, Litejk! Tydelige detaljer, men litt støy i bildet. Hvilket objektiv har du brukt? AF 70-210? Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Slettes ikke dumt det der, ganske likt denne Men forsjellig fly ser jeg. Endret 5. november 2006 av Scanor Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Her er ett fly med to motorer av samme som F-16 har en av.. F-15C Eagle, tatt av undertegnede 10 september i år på NAS Oceana Her kom den i en lowpass rett over publikum hylende i nærmere lydens hastighet med fulle etterbrennere. Det sang i øra mine etterpå, og jeg hadde ørepropper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå