mbst Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg bruker Windows Media Player 9 Beta. Ved avspilling av Divx-filmer har jeg et lite problem. Flesteparten av filmene oppgis i programmet til å være cirka 5-8 ganger lengre enn de egentlig er. Dvs at en gjennomsnitts film oppgis av Media Player til å være rundt 12 timer lang. Umiddelbart etter at jeg har åpnet filmene, står dog riktig tid oppgitt. Men bare ca et halvt sekund. Det som er irriterende da er at det er så vanskelig å bruke tidslinjen under filmen til å spole i den, ettersom "oppløsningen" på spolingen blir så lav. Dvs mange sekunder per pixel. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Slik som deg har jeg også klart å innstalere Media Player 9 Beta.... Det er det dummeste jeg har gjort.... Den tids-linjen under gjør meg helt gal !!! Noen som hvet hvordan man får avinnstalert spillern ?? Har sjekket under legg til/fjern programmer. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 mbst: det er en beta. Prøv å last ned en nyere build, hvis du ikke har det allerede. Menkromsen: du skulle lest gjennom "avtalen" når du installerte. Der står det at den kun kan fjernes ved å bruke system restore... Skikkelig fjernt. Noen som vet når den ferdige versjonen kommer? (synes WMP9 var knallbra, men litt buggete nå) Lenke til kommentar
zerokiller Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 opplevde det samme, avinstallerte programmet samme dag og installerte heller en gammel versjon Lenke til kommentar
kindings Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 WM9 er da helt genial, hadde litt problemer, men så fikk jeg tips om build 2903. Der funker scrollingen helt perfekt, divx problemet er løst etc. linken for nedlasting ligger hos http://www.winbeta.org i en om wm9(helt nederst på siden). Fileconnect linken fungerte ikke i går, men den andre funket greit. redigere... Dette var artikkelen jeg tenkte på: http://www.winbeta.org/modules.php?name=Ne...article&sid=333 [ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-10-26 01:47 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Tusen takk for linken, skal teste den ut nå! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå