Anarkist Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 jeg lurer på hvor riktig lakk kode står på bilen? det gjelder en mazda 323.... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) På japanske biler så står i motorrommet på ei blikkplate det det også står vekt serienummer osv. Endret 28. august 2006 av zandro Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 hei, takk for hjelpen. men hva er motorrom? og hvor finner jeg den På japanske biler så står i motorrommet på ei blikkplate det det også står vekt serienummer osv. 6756969[/snapback] Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Godt du bare skal lakkere og ikke skru ,under panseret foran,der motoren sitter(motorrommet),skal det sitte ei blikkplate med fargekoden på. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 hei, takk for hjelpen. men hva er motorrom? og hvor finner jeg den På japanske biler så står i motorrommet på ei blikkplate det det også står vekt serienummer osv. 6756969[/snapback] 6757162[/snapback] Motorrummet finner du hvis du skrur av venstre bakhjul. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvor kan eg finne farge nr på en golf 2? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvor kan eg finne farge nr på en golf 2? 6757263[/snapback] Pleier å stå på en klistrelapp et sted i bagasjerommet. Du finner den fort hvis du tar ut gulvamtta baki der Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hei jeg så inn i motorommet og der var det en liten firkantet skilt som det stod made in japan og car serial number bla bla bla....oxo Paint SU. Model BA. Er SU bilens originale lakkkode? Biltema har ikke utbedringslakk for SU-koden. Er det noen andre butikker som har det?` Ser frem til svar. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Biltemas utbedringslakk er ikke noe å satse på uansett blir ikke noe fint resultat ditt nærmeste billakkererfirma kan sannsynligvis skaffe/blande en sprayboks med lakk som er dønn lik den originale. Husk også primer og klarlakk når du skal utbedre. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 hva er primer og hva er klarlakk? forresten hvis det er riper på den plastdelen nede i fronten...kan jeg bruke sånn plastsparkel for å mette den slik at det blir ingen synlige riper oxo spraye? Biltemas utbedringslakk er ikke noe å satse på uansett blir ikke noe fint resultat ditt nærmeste billakkererfirma kan sannsynligvis skaffe/blande en sprayboks med lakk som er dønn lik den originale. Husk også primer og klarlakk når du skal utbedre. 6769255[/snapback] Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Primer legges på bart metall før du legger selve lakken, og klarlakken legges over den ordinære lakken for å beskytte og skape glans Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 hei takk for svaret. gjelder det plastområdet også på den nedre delen av bilen? jeg skal fikse de plasdelene som er rundt bilen. Primer legges på bart metall før du legger selve lakken, og klarlakken legges over den ordinære lakken for å beskytte og skape glans 6770804[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå