veos Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Mulig dette blir superduperfeilpost, men jeg regner med det går bra, ettersom det er ganske off-topic, og Windowskategorien er for litt mer "seriøse" spørsmål. Uansett.. Kjører Windows XP Professional her på skolen, og i dag klarte jeg selvsagt å slette 'Vis skrivebord'-ikonet som lå så velplassert på oppgavelinjen. Noen som kan hjelpe en stakkars med å finne den tilbake? For meg er det en 'må ha'-funksjon, såå ja, hjelp meg! Vegard Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Sett i pappirdonken luring ? Lenke til kommentar
veos Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Ååh, ikke spør da, ryddige meg har selvsagt tømt dunken i dag! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 http://support.microsoft.com/?kbid=190355 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du kan også bruke windowsknappen+M til den funksjonen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Eller Win + D (for Desktop) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 WIN + D er kanskje den snarveien jeg bruker oftest. Vet noen forresten om andre slike snarveier alá WIN+D? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Denne blir nok litt feilpostet ja. Den skal ligge under programvare->windows og ikke ot-baren så posten flyttes til korrekt kategori. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 WIN + D er kanskje den snarveien jeg bruker oftest. Vet noen forresten om andre slike snarveier alá WIN+D? 6756951[/snapback] WIN + M er den jeg bruker mest. Synes den er mye bedre enn 'Vis skrivebord' Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 WIN + D er kanskje den snarveien jeg bruker oftest. Vet noen forresten om andre slike snarveier alá WIN+D? 6756951[/snapback] Win+F = Søk Win+R = Kjør Win+L = Logge Av Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Win + Pause/Break : System properties Win + E : Opne Min Datamaskin. Endret 28. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) • Windows Logo (Display or hide the Start menu) • Windows Logo+BREAK (Display the System Properties dialog box) • Windows Logo+D (Display the desktop) • Windows Logo+M (Minimize all of the windows) • Windows Logo+SHIFT+M (Restore the minimized windows) • Windows Logo+E (Open My Computer) • Windows Logo+F (Search for a file or a folder) • CTRL+Windows Logo+F (Search for computers) • Windows Logo+F1 (Display Windows Help) • Windows Logo+ L (Lock the keyboard) • Windows Logo+R (Open the Run dialog box) • Windows Logo+U (Open Utility Manager) Edit: Klippet fra denne siden. Endret 28. august 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå