Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker damene menn med hår?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Altså..jenter i dag liker gutter som ser mer og mer homo ut...jeg syns det er litt rart..pripent imo..

men jeg er enig i at man ikke behøver å se ut som en apekatt da..

6773189[/snapback]

Mens gutter i dag liker jenter som ser mer og mer prepubertale ut?

6773289[/snapback]

Gutter tilbringer mer og mer tid der nede, og da er det greit å ha det ryddig.

6774087[/snapback]

Det var ikke poenget. Poenget var at mange gutter synes intimbarbering/kroppshårfjerning er "homo". Samtidig så liker disse guttene gjerne jenter som er "prepubertale", altså med minst mulig kroppshår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle vet vel at barberer/fjerner man hår så kommer det fortere og fortere igjen.

Tenk da du/dere som har fjernet rumpe hårene og dere blir så gamle at dere ikke gidder fjerne mer .

Blir hardt for de som jobber på gamle hjemmet og må klibbe løs dalken...lol

6774330[/snapback]

Har vært en diskusjon om det før her. Jeg vet ikke hva som er sant eller ikke, men jeg tror det bare er pisspreik. Det er bare fordi fra man er ~14 og opp så får man mer og mer skjegg/hårvekst for hver dag som går, uavhengig om man barberer seg eller ikke. Hadde du ikke barbert deg fra du var 14 til du var 20 så hadde du hatt akkurat like mye hår som du hadde hatt om du barberte deg hver bidige dag. Det tror jeg hvertfall.

6775021[/snapback]

nah, hvis man barberer seg ofte vil enkelte få skjegg hår som vokser tettere og hårene blir stivere etc...litt off topic der men uansett:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alle vet vel at barberer/fjerner man hår så kommer det fortere og fortere igjen.

Tenk da du/dere som har fjernet rumpe hårene og dere blir så gamle at dere ikke gidder fjerne mer .

6774330[/snapback]

Haha. Det er alltid like herlig når folk kommer med så påståelige utsagn som faktisk er feil. Denne teorien kommer av at gutter som begynner å barbere seg i puberteten helt naturlig, får tykkere og tettere hår.

Tenk på syklister som barberer både armer og bein. Se på Dag Otto Lauritzen: har han unormalt mye hår på armer og bein? Nope.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

6774330[/snapback]

Haha. Det er alltid like herlig når folk kommer med så påståelige utsagn som faktisk er feil. Denne teorien kommer av at gutter som begynner å barbere seg i puberteten helt naturlig, får tykkere og tettere hår.

Tenk på syklister som barberer både armer og bein. Se på Dag Otto Lauritzen: har han unormalt mye hår på armer og bein? Nope.

6776009[/snapback]

Mulig Dag Otto fortsatt shaver da :p

Lenke til kommentar
Så damene som har svart her er ikke "ekte kvinner" da? Siden de ikke liker mye kroppshår..tror du trenger en reality check.

6772679[/snapback]

Nå var kommentaren min ment litt humoristisk da, og litt som et svar til den ganske så bastante trådstarteren.

Poenget, som trådstarteren ikke ville godta, var at forskjellige folk liker forskjellige ting. Noen liker hår på brystet, andre ikke. Det er ikke noe enkelt svar som gjelder alle.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
En kamerat av meg er svært hårete, spesielt på brystet. Selv mener jeg hår er turn-off for jenter og argumenter om det motsatte ofte kommer fra hårete gutter (som merkelig nok er single).

Ekte kvinner vil ha ekte menn.

Ekte menn har hår på brystet.

EOD.

6772663[/snapback]

Jo den er utvilsomt humoristisk ment denne her, skjønner ikke at noen kan misforstå?

Gratulerer Pricks :w00t:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vanskelig for PRS-folk å komme inn i (tidligere) OT-tråder og ikke forstå stemningen.

6778120[/snapback]

Vet ikke om det var seriøst, humoristisk eller Stefanistisk, men jeg ler likevel godt :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vanskelig for PRS-folk å komme inn i (tidligere) OT-tråder og ikke forstå stemningen.

6778120[/snapback]

Stemningen :dontgetit:

Les hva som skrives, bruk litt tid på å sette det inn i sammenhenger, tror det gjelder for alle deler av forumet.

On topic: Lurer på om denne trangen til å shave seg kommer av litt for mye titting på adult movies? Og hvis det stemmer så hvem f... tror dere det er som gidder å kikke på svineriet deres, eller er noen så fikserte at de monterer speil slik at de under akten kan kikke på sitt glatte rumpehull, for å få bekreftelsene de trenger. Puling handler om rått begjær, og da er det nix importante om man glemmer å ta av seg sokkene mener jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Glatt er best, uansett. Dessuten er hår i hekken kjipt hvis partneren din finner ut at hun skal gi deg en kvadruppel g-punkts-orgasme. Å ikke si at det aldri har skjedd deg...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Glatt er best, uansett. Dessuten er hår i hekken kjipt hvis partneren din finner ut at hun skal gi deg en kvadruppel g-punkts-orgasme. Å ikke si at det aldri har skjedd deg...

6778309[/snapback]

Hva er en kvadratkuppel-orgasme for noe da ... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er når dama du aldri har møtt før du så henne på byen ligger naken under deg og trer en fing inn i bakenden din. Ikke at det har skjedd med meg, men i det siste har alle one night stands jeg har hørt om endt slik og det er fint å være forberedt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er når dama du aldri har møtt før du så henne på byen ligger naken under deg og trer en fing inn i bakenden din. Ikke at det har skjedd med meg, men i det siste har alle one night stands jeg har hørt om endt slik og det er fint å være forberedt.

6778363[/snapback]

Vel den dama har jeg ikke lyst til å møte morran etter, fordi at siden jeg er så helvetes svær, må hun være enten av orangutangslekt, eller ha åtte armer.Sexen er nå en ting, men hva f... skal man mekke som frokost til sånne ... :p

Lenke til kommentar

6774330[/snapback]

6776009[/snapback]

Grunnen til at man får tykkere og tettere hår når man barberer seg er at man alltid kutter håret på det tjukkeste, og det vil da se ut som om man får mer hår når det kommer tilbake.

Lenke til kommentar

6778309[/snapback]

hm? så å få lov først for deretter å gjøre noe gjelder kun for menn, ikke for kvinner etter din mening? eller er det slik at du kjører gunnær'n i toern hennes uten å melde ifra? helst uten lube også :mrgreen:

stussa er bedre enn glatt forøvrig

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

6778363[/snapback]

Har hørt lignende historier jeg også

Lenke til kommentar

6778363[/snapback]

Hah..BURN!! Tror jeg hadde fått max noia, ihvertfall hvis damen var veldig attraktiv.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...