Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 eneste som plager meg er at jeg har forbanna mye hår på undersiden av låret. kan liksom ikke drive å vokse seg der ^^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Om man har så mye hår at ting setter seg fast, så kan jeg selvfølgelig skjønne det..Må jo være vondt, da! Rive dem rett ut.. *grøss* 6764712[/snapback] Er jo veldig unødvendig å rive de ut for hånd. Philips Bodygroom FTW! Kjøpte meg en sånn for et par måneder siden, helt utrolig maskin Sliter med at jeg har så syyyyyykt mye hår fra tæra og opp til hofta over det har jeg ingenting, bare litt under arma... nesten ikke skjegg heller. Derfor må det trimmes ukentlig nedenfor. men tar bare skrittet og veiviseren egentlig. Å shave låra kan jeg ikke se for meg at skulle bli noen suksess heh. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Så lenge det ikke ligger et tykt teppe over ryggen, og det er moderate mengder på brystkassen, så foretrekker jeg heller hår fremfor stubber. Stive stubber er ikke noe kos. Bruk i det minste hårfjerningskrem eller voks, gutter. Ekstremt hårete rumper er i grunn ikke så supersexy, men jeg forventer ikke at noen skal drive å vokse der. Under armene derimot! Der kan dere gjerne stusse, og kanskje til og med barbere. Å se underarmshår henge ut fra tskjorter og diverse = usexy! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg syns gutter/menn skal ha hår under armene, men de kan gjerne stusse det med jevne mellomrom. Men barbere seg er jeg nok litt uenig i at de skal Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 O.O OMFG!! jeg skal gjøre det jeg...også melder jeg meg på Gayarmy etterpå...woohoo! 6768638[/snapback] Det er mandig å ha hår, er man mann skal man vere mandig egentlig. Men ja jeg er veldig enig i at 2 cm lange hår over hele ryggen er meget meget stygt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg syns gutter/menn skal ha hår under armene, men de kan gjerne stusse det med jevne mellomrom. Men barbere seg er jeg nok litt uenig i at de skal 6769852[/snapback] Enig, stussing ftw! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Litt hår er greit. Mye er ekkelt.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 En kamerat av meg er svært hårete, spesielt på brystet. Selv mener jeg hår er turn-off for jenter og argumenter om det motsatte ofte kommer fra hårete gutter (som merkelig nok er single). Ekte kvinner vil ha ekte menn. Ekte menn har hår på brystet. EOD. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Så damene som har svart her er ikke "ekte kvinner" da? Siden de ikke liker mye kroppshår..tror du trenger en reality check. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 noen damer liker hår andre ikke. det er forskjellig fra dame til dame. jeg selv liker ikke og ha hår på brystet Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Selv vet jeg at de fleste her inne driver med intimbarbering 6756766[/snapback] Hva du vet... :!: Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Altså..jenter i dag liker gutter som ser mer og mer homo ut...jeg syns det er litt rart..pripent imo.. men jeg er enig i at man ikke behøver å se ut som en apekatt da.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Altså..jenter i dag liker gutter som ser mer og mer homo ut...jeg syns det er litt rart..pripent imo.. men jeg er enig i at man ikke behøver å se ut som en apekatt da.. 6773189[/snapback] Mens gutter i dag liker jenter som ser mer og mer prepubertale ut? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Altså..jenter i dag liker gutter som ser mer og mer homo ut...jeg syns det er litt rart..pripent imo.. men jeg er enig i at man ikke behøver å se ut som en apekatt da.. 6773189[/snapback] Mens gutter i dag liker jenter som ser mer og mer prepubertale ut? 6773289[/snapback] Gutter tilbringer mer og mer tid der nede, og da er det greit å ha det ryddig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Mens gutter i dag liker jenter som ser mer og mer prepubertale ut? 6773289[/snapback] Jeg må si at jeg ikke synes det ser prepubertalt ut. Det er litt forskjell i utviklingen av det generelle utseende på disse greiene også vet du, ikke bare behåring Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Selv så mener jeg at voksing ikke er vondt, dvs. helt til en kommer et lite stykke under navlen og drar med seg noen "andre hår", så har jeg kanskje en større smerteterskel enn andre. Epz. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Alle vet vel at barberer/fjerner man hår så kommer det fortere og fortere igjen. Tenk da du/dere som har fjernet rumpe hårene og dere blir så gamle at dere ikke gidder fjerne mer . Blir hardt for de som jobber på gamle hjemmet og må klibbe løs dalken...lol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ikke barbér deg i 20-årene, du angrer på det om 60 år. Det er fullt mulig at folk flest kommer til å ignorere akkurat det rådet. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Rygghår FTW! Men seriøst; jeg har litt hår på ryggen, men det kommer til å forbli! Har en eventuell partner problemer med det, får hun finne seg noen andre. Det er helt andre ting partneren skal få lov til å irritere seg berettighet om! Den dagen ett forhold handler om kroppshår er løpet kjørt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Alle vet vel at barberer/fjerner man hår så kommer det fortere og fortere igjen. Tenk da du/dere som har fjernet rumpe hårene og dere blir så gamle at dere ikke gidder fjerne mer . Blir hardt for de som jobber på gamle hjemmet og må klibbe løs dalken...lol 6774330[/snapback] Har vært en diskusjon om det før her. Jeg vet ikke hva som er sant eller ikke, men jeg tror det bare er pisspreik. Det er bare fordi fra man er ~14 og opp så får man mer og mer skjegg/hårvekst for hver dag som går, uavhengig om man barberer seg eller ikke. Hadde du ikke barbert deg fra du var 14 til du var 20 så hadde du hatt akkurat like mye hår som du hadde hatt om du barberte deg hver bidige dag. Det tror jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg