Zethyr Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Minst mulig, takk! 6756835[/snapback] Second that. 6759902[/snapback] Ikke under armene, ikke noe i skrittet, ikke noe på brystet, ikke leggene, ikke korsryggen (der får jeg ikke barbert =/ ) osv. ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Minst mulig, takk! 6756835[/snapback] Second that. 6759902[/snapback] Ikke under armene, ikke noe i skrittet, ikke noe på brystet, ikke leggene, ikke korsryggen (der får jeg ikke barbert =/ ) osv. ? 6759981[/snapback] Tror du glemte håndflatene ... Lenke til kommentar
Doga Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er også rimelig hårete, men det eneste jeg barberer er nutsa like mye for min egen del som for damene. Om ei dame skulle kreve at jeg begynner å barbere brystkassa, magen eller noe så er ikke det noen for meg, hår er ikke en avgjørende faktor for meg, og kan derfor ikke være sammen med en så overfladisk person. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg tenkte mest på stubben. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er også rimelig hårete, men det eneste jeg barberer er nutsa like mye for min egen del som for damene. Om ei dame skulle kreve at jeg begynner å barbere brystkassa, magen eller noe så er ikke det noen for meg, hår er ikke en avgjørende faktor for meg, og kan derfor ikke være sammen med en så overfladisk person. 6760011[/snapback] Hvorfor barberer du nøttene? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det jeg liker minst med å minske hårmengden under armene er at man kjenner svetten renner.. Er ikke det EKKELT jenter? 6759021[/snapback] Jeg har aldri kjent svetten renne under armene! 6759344[/snapback] Ok.. Enten svetter du ikke, ellers så trener du ikke.. (evt. ikke er kilen nok) Jeg synes det kiler under armene når jeg har stussa.. og det renner der.. Minst mulig, takk! 6756835[/snapback] Second that. 6759902[/snapback] Ikke under armene, ikke noe i skrittet, ikke noe på brystet, ikke leggene, ikke korsryggen (der får jeg ikke barbert =/ ) osv. ? 6759981[/snapback] Under armene = stussing Brystet = voks eller bittelitt på midten som er trimma ryggen = voks pls! (samme med skuldrene) leggene må nesten ha hår Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ok.. Enten svetter du ikke, ellers så trener du ikke.. (evt. ikke er kilen nok) Jeg synes det kiler under armene når jeg har stussa.. og det renner der.. Jeg er ikke kitten. Kanskje det har noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er ikke kitten. Kanskje det har noe med saken å gjøre 6761380[/snapback] Kjedelig du er da... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Her er en artikkel om det som jeg en gang kom over på startsiden.no: http://www.nesteklikk.no/20060721/103369.html Står om det i punkt 2: 2. Hun elsker din hårete kropp. Ja, det er sant. Det er ut med intimbarbering. La håret på brystkassa gro. En studie gjort på mennesker ved Zoological Society of San Diego, viser at kvinner er mer tiltrukket av menn med hår. Forskere mener årsaken er at hårvekst er synonymt med god helse og aktive hormoner. Legg også merke til punkt 6: Hun elsker nerde-tendenser. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Google + Zoological Society of San Diego. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Etter slik jeg forstår det så er ikke ynger jenter så særlig fan av hår, men når det begynner og gro til så setter det mer og mer pris på hår fordi det er manndig OSV, men dette er vell en greie som varriere fra person til person. Men busk på ryggen er vist svært turn off slik jeg forstår det. Men jeg personlig setter pris på en bartekos jeg Men er ennå ung rebell, så har et par år til og gro hår på og finne ut hva damer liker -Fred ut- EDIT: Jeg har dog mer hår på leggene en en fullvoksen gorilla. Bare til de som måtte ønske og vite det Leggsjegg ftw. Endret 28. august 2006 av SCV Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er av den oppfatning at hår er greit, så lenge det ikke er i store doser eller på ryggen. Synes det er helt greit, å ha en liten jungel av hår på ryggen ser ikke mye pent ut. Spess ikke hvis du er svett Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg er ikke kitten. Kanskje det har noe med saken å gjøre 6761380[/snapback] Kjedelig du er da... 6761899[/snapback] He he..Vet! Eller jeg er en plass. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) seriøst har du masse hår på kroppen så er du "macho" tar du av alt syns jeg det blir en smule "femi" når du blir gammel og grå så vil du se ut som en riktig så flott buskmann...bokstavelig talt. Damer blir mer og mer kravstore..*sighs* snart så må vi vel trimme rævskinka så den får en ordentlig stilig "goatie" som henger og slenger som en hale....hærlig. En forandring skader ikke, men faen heller om man skal utsette seg for hårhater damer som vil ha deg til å se ut some en [Y.M.C.A] der du går med trange bukser og g-streng som synes utenfra.... Endret 29. august 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Alle de damene jeg har vært sammen med syntes at jeg er skikkelig mann og de liker at jeg har hår på brystet. De har aldri sagt noe negativt om hår på brystet eller leggene mine. Faktisk så har de vært fokusert på personlighet og ikke utseende. Det er jo naturlig for menn å ha hår på brystet, akkurat som for damer å ha pupper. Hva er da forskjell på en dame og mann hvis han ikke har hår på brystet. Jeg kunne aldri tenke meg å barbere lår eller bryst....det er så homoaktig. esj men intim barbering er viktig for hygene messige årsaker, noe jeg anbefaler alle menn. Endret 29. august 2006 av Anarkist Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg synes det er deilig med hår på magen nedover mot det hellige og hår på brystet, ellers er det greit med litt hårvekst på legger, armhule og lår. Veldig masse hår på stumpen derimot er veldig turn-off. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 men intim barbering er viktig for hygene messige årsaker, noe jeg anbefaler alle menn. 6762501[/snapback] Kan jeg ikke tenke meg at det er. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 men intim barbering er viktig for hygene messige årsaker, noe jeg anbefaler alle menn. 6762501[/snapback] Eventuelt så kan man vaske seg med gjevne mellomrom. Barber deg gjerne. Men gjør det fordi du liker det. For det har ikke noe emd hygiene å gøre. (Faktisk er hår mer hygienisk, da det gjør at huden får puste og det blir ikke så lett fuktig og klamt. Men så lenge man vasker seg, så har det lite å si om man har hår eller ikke.) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hvorfor ikke snu spørsmålet? Liker gutter jenter med hår...OH YES! stor hårete gorilla dame med langt hår under armene og like store armer som skippern, fyldige legger og lår så svære som....eller ikke. Tror vel at jenter liker litt hår, men ikke for mye, dama liker meg, jeg er fornøyd Endret 29. august 2006 av Slipknot Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 å vokse overkroppen er ingen dum ting, ikke gjør det spesiellt vondt heller. stikk innom naturavita.no og kjøp voks strips. funker glimrende. Epz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg