pax1 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hei! Denne skjermen fra Acer: - Skjermstørrelse : 24 Wide", 518.4 X 324mm - Oppløsning : 1920 x 1200 - Kontrast : 1000:1 - Lysstyrke : 500 cd/m2 - Responstid : 6 ms - Input : VGA (Analog D-Sub)DVI (Digital) - Speaker : 2 x 2W Pris på nett: 7.994,- eller Denne skjermen fra Dell: - Monitor size and type : 24" (61.0cm) active matrix TFT - Resolution : 1920 x 1200 / WUXGA - Response time / Brightness / Contrast Ratio : 16ms (black to white) or 6ms (grey to grey) / 450 cd/m2/ 1000:1 - Dimensions (w x h x d) : 585mm x 388mm (extended/compressed) x 560mm x 195mm - Weight : 8.3 kg - Inputs : Analog DVI-D (Digital) with HDCP / S-Video / Composite / Component - Height adjustable stand / Audio capability : Yes / Optional AS501 soundbar -VESA mounting compatible / Security slot : Yes (100mm) / Yes Integrated powered USB 2.0 hub / 9-in-2 card reader : 4 downstream, 1 upstream ports / CompactFlash type I/II Card, MicroDrive, Smart Media Card, Memory Stick Card, Memory Stick Pro Card, Memory Stick Duo (with Adapter), Secure Digital Card, MultiMedia Card, Mini Secure Digital (with Adapter) - Warranty : 3-years next business day exchange Pris: 7.725,- på nett (utløper visst 30.8). Så.. noen som kan si hvilken som er best? Acers 6ms er det også grått-til-grått, eller er panelet generelt raskere? Andre synspunkter? Edit: Acer har visstnok ikke høydejustering. Edit 2: En tråd på hardforum her - dessverre ingen skikkelige reviews. De fleste som har stemt i pollen har Dell-modellen. Noen som har synspunkter/meninger? På forhånd takk. Endret 28. august 2006 av pax1 Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har selv en 2407WFP som jeg er godt fornøyd med. Har hørt mye dårlig om Acer skjermen, ikke noe vanskelig valg til prisen du får Dell 2407WFP akkurat nå! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har du sett denne tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550290 om Dell skjermen. Jeg ville helt klart nå valgt Dell framfor acer. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Har du sett denne tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550290 om Dell skjermen. Jeg ville helt klart nå valgt Dell framfor acer. 6757265[/snapback] Ok, tusen takk for svarene. Da kommer jeg til å bestille.. Yihaaa!! Tilbudet utløper onsdag, så jeg gjør det i morgen.. For øvrig.. noen som vet hva som skjer etter 30.8? Prisen opp til tidligere nivå, vil de fortsette kampanjen? Mulig reduksjon pga mer konkurranse (det er vel for mye å håpe på...)? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har du sett denne tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550290 om Dell skjermen. Jeg ville helt klart nå valgt Dell framfor acer. 6757265[/snapback] Ok, tusen takk for svarene. Da kommer jeg til å bestille.. Yihaaa!! Tilbudet utløper onsdag, så jeg gjør det i morgen.. For øvrig.. noen som vet hva som skjer etter 30.8? Prisen opp til tidligere nivå, vil de fortsette kampanjen? Mulig reduksjon pga mer konkurranse (det er vel for mye å håpe på...)? 6757424[/snapback] Det er umulig å vite hva som skjer den 30.8, men tviler på at den vil synke i pris. Når du bestiller bør du ringe Dell og høre med dem. Ofte gir de deg et bedre tilbud over telefon enn de gir deg på nett. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Har du sett denne tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550290 om Dell skjermen. Jeg ville helt klart nå valgt Dell framfor acer. 6757265[/snapback] Ok, tusen takk for svarene. Da kommer jeg til å bestille.. Yihaaa!! Tilbudet utløper onsdag, så jeg gjør det i morgen.. For øvrig.. noen som vet hva som skjer etter 30.8? Prisen opp til tidligere nivå, vil de fortsette kampanjen? Mulig reduksjon pga mer konkurranse (det er vel for mye å håpe på...)? 6757424[/snapback] Det er umulig å vite hva som skjer den 30.8, men tviler på at den vil synke i pris. Når du bestiller bør du ringe Dell og høre med dem. Ofte gir de deg et bedre tilbud over telefon enn de gir deg på nett. 6757474[/snapback] Mange takk for dette tipset. Noen spesielle strategier for dette, eller bare spørre om hva slags tilbud de kan gi? "Hvor god pris kan du gi?" etc.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Mange takk for dette tipset. Noen spesielle strategier for dette, eller bare spørre om hva slags tilbud de kan gi? "Hvor god pris kan du gi?" etc.. 6757599[/snapback] Nå er prisen på tilbudet allerede veldig bra så det er ikke sikkert at det er noe å hente. Da vi kjøpte noen her på forumet kjøpte 24" og 30" skjermer sammen fikk de som kjøpte 24"ere de noe billigere enn det tilbudet som eksisterer nå, men ikke mye billigere. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Nå er prisen på tilbudet allerede veldig bra så det er ikke sikkert at det er noe å hente. Da vi kjøpte noen her på forumet kjøpte 24" og 30" skjermer sammen fikk de som kjøpte 24"ere de noe billigere enn det tilbudet som eksisterer nå, men ikke mye billigere. 6757679[/snapback] Ja, det er vel allerede bra.. Jeg får se hva jeg klarer å orge i morgen. Takk igjen. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Vel vel.. da er den bestilt. Visstnok revisjon A02 de leverer nå. Klarte ikke å forhandle noe bedre pris en den på dell.no, men det er vel uansett et godt kjøp. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå