Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd via Telenor Avidi


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet hvor lang tid det pleier å ta etter å ha bestilt dette? Synes det er såååå kjipt å vente og sitte med dette tragiske 56k modemet. Gleder meg som en unge!! Selv om jeg har kontakt med internett-uttak i veggen så må de sende en montør. Skjønner ikke poenget med det!

Hater å vente!! :sad:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også Internett via kabel fra Telenor Avidi, gikk rimelig raskt å få det etter litt masing (5-6 dager)

Fungerer stabilt og fint på nedlasting (download) ligger jamt på 550-570 Men andre veien er det tregt som et gammelt 28 modem, har aldri vært over 98 og det vanelige er rundt 40-50 kb/s

Har nettverkskort fra SMC med drivere datert 1998, har prøvd å laste ned nye fra hjemmesiden deres men det eneste som kom var noen uforstålige Dos greier + et virus.

Lenke til kommentar

hei

 

har hatt "bredbånd" fra avidi i nesten 2 år nå, det lengste jeg har vært oppe sammenhengende er 218 dager uten noe problem

 

nedlastingen på mitt 512 abonnemang har ligget stabilt på rundt 70K i sekundet, men som de andre sier, upload er dessverre altfor dårlig.....

 

bortsett fra det så er jeg kjempefornøyd, tror ikke det har vært nede mer en 4-5 ganger i løpet av den tiden jag har hatt det..

 

bor i trondheim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...