Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd via Telenor Avidi

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet hvor lang tid det pleier å ta etter å ha bestilt dette? Synes det er såååå kjipt å vente og sitte med dette tragiske 56k modemet. Gleder meg som en unge!! Selv om jeg har kontakt med internett-uttak i veggen så må de sende en montør. Skjønner ikke poenget med det!

Hater å vente!! :sad:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde telenor avidi 512/128. Det kiom ganske raskt. Men saken er at 128 kbit upload duger ikke, og at kabelmodemet kobler fra omtrent hvert andre døgn minst. Så plutselig blir alle downloads etc. fubared og man kan ikke gjøre annet enn å vente to minutter, så starte på nytt/resume

Lenke til kommentar

Har også Internett via kabel fra Telenor Avidi, gikk rimelig raskt å få det etter litt masing (5-6 dager)

Fungerer stabilt og fint på nedlasting (download) ligger jamt på 550-570 Men andre veien er det tregt som et gammelt 28 modem, har aldri vært over 98 og det vanelige er rundt 40-50 kb/s

Har nettverkskort fra SMC med drivere datert 1998, har prøvd å laste ned nye fra hjemmesiden deres men det eneste som kom var noen uforstålige Dos greier + et virus.

Lenke til kommentar

hei

har hatt "bredbånd" fra avidi i nesten 2 år nå, det lengste jeg har vært oppe sammenhengende er 218 dager uten noe problem

nedlastingen på mitt 512 abonnemang har ligget stabilt på rundt 70K i sekundet, men som de andre sier, upload er dessverre altfor dårlig.....

bortsett fra det så er jeg kjempefornøyd, tror ikke det har vært nede mer en 4-5 ganger i løpet av den tiden jag har hatt det..

bor i trondheim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...