kilosharr Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Windows kan ikke starte fordi denne denne filen mangler eller er skadet: windows root/system32/hal.dll Installer eller kopier inn denne på nytt Hva og hvordan gjøres dette? Er en Hp Pavillion 1045ea bærbar Endret 28. august 2006 av kilosharr Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Sett inn windows cd, start opp fra cd-en og velg å reparer windows....det skal nok funke fint. Det finnes flere måter å løse det på men jeg tror det er det enkleste. Klarer du å starte windows i sikkermodus? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Sett inn windows cd, start opp fra cd-en og velg å reparer windows....det skal nok funke fint. Det finnes flere måter å løse det på men jeg tror det er det enkleste. Klarer du å starte windows i sikkermodus? 6756787[/snapback] Nei, får ike startet den moed noen av alternativene. Har forsøkt med orginale CD som fulgte med maskinen, men den booter ikke fra cd-romen Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du må kanskje inni bios og sette at pc-en skal starte fra cd-en. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Du må kanskje inni bios og sette at pc-en skal starte fra cd-en. 6756968[/snapback] Det har jeg gjort. Pluss ay man kan velge på første skjermbilde ved å trykke Esc for å bytte boot meny. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Og du er sikker på at cd/dvd stasjonen er OK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå