Gå til innhold

Flash spørsmål ang. visning LØST

Anbefalte innlegg

Jeg har lagd en flash nå som skal sees av mange forskjellige folk. Den skal ikke vises over nettet, men sendes rundt som en enkeltfil på mail (av praktiske årsaker.. Ikke mitt valg, men arbeidsgiverens)

Så nå sitter jeg her med et par praktiske spørsmål..

De fleste kan ikke åpne .SWF fil uten en flash movie player.. Greit nok, jeg kan legge med en link til det.. Men et problem som dukker opp er at flash movie playeren spiller av filen i feil størrelse.. Det er ganske krise. Alt blir jo veldig styggt.

Noen som vet hvordan jeg kan på en eller annen måte "Låse" størrelsen på flashen? Finns ikke noe 1x valg på flash movie playeren eller.. Bare et 100% valg, og det er rett og slett feil.. Da blåser den det opp, det er Ikke 100%'en jeg definerte i flash..

Takk for hjelp.. :)

Endret av Edmanzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For at hvem som helst skal kunne se flashfilmen, bør du konvertere denne til en exe fil. Dette skal kunne gjøres fra flashspilleren.

6757226[/snapback]

"Hvem som helst"??

Hvem som helst kan ikke åpne .exe (windowsprogram) filer

For det første bruker ikke alle Windows, for det andre surfer mange uten rettigheter til å starte programfiler.

Lenke til kommentar
For at hvem som helst skal kunne se flashfilmen, bør du konvertere denne til en exe fil. Dette skal kunne gjøres fra flashspilleren.

6757226[/snapback]

"Hvem som helst"??

Hvem som helst kan ikke åpne .exe (windowsprogram) filer

For det første bruker ikke alle Windows, for det andre surfer mange uten rettigheter til å starte programfiler.

6757653[/snapback]

Tenkte ikke på at ikke alle bruker windows. Men for de som bruker windows burde det normalt ikke være problem å kjøre denne exefilen selv om man har svært reduserte rettigheter på pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...