Spartan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Tviler på at noen kan være mer uheldig enn meg: Henten bilen med en nylakkert støtfanger foran på fredag. Natt til lørdag var den noen som har kjørt på støtfangeren og stukket av. Det ble en fin bulk og stor ripe ja Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bummer. Folk som stikker av fra slike uhell burde vært kastrert. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 evt. sterilisert. man kastrerer vel ikke kvinner ? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 evt. sterilisert. man kastrerer vel ikke kvinner ? 6756615[/snapback] ... jeg lurer egentlig litt på hvordan det ville blitt gjort. Hva fjernes da? Kan vel bare sy igjen og så sparer man masse tid. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Øh... Uansett, kjipt. Enig med Loomy der... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Uff, relativt irriterende sak. Hadde noe av det samma problemet selv, fikk en full syklist i sida, politiet kom så vi fikk fylt ut skademelding og slik. Men uansett, typisk at slikt skjer. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Noe så utrolig irriterende. Føler med deg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Uff, relativt irriterende sak. Hadde noe av det samma problemet selv, fikk en full syklist i sida, politiet kom så vi fikk fylt ut skademelding og slik. Men uansett, typisk at slikt skjer. 6756689[/snapback] Fikk han stress for fyllekjøring? Mener å ha hørt at det ikke er lov til å sykle i fylla heller. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Uff, relativt irriterende sak. Hadde noe av det samma problemet selv, fikk en full syklist i sida, politiet kom så vi fikk fylt ut skademelding og slik. Men uansett, typisk at slikt skjer. 6756689[/snapback] Fikk han stress for fyllekjøring? Mener å ha hørt at det ikke er lov til å sykle i fylla heller. 6757305[/snapback] Er nok sant det. Ikke lov å ha høyere promille når man sykler en når man kjører bil(tror jeg). Lenke til kommentar
Axes Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det der er kjipt, du kan ikke gjøre noe annet enn å la være å tenke på saken. Om du finner han/henne som har gjort det, da hadde jeg jult han/hun opp! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det der er kjipt, du kan ikke gjøre noe annet enn å la være å tenke på saken. Om du finner han/henne som har gjort det, da hadde jeg jult han/hun opp! 6757523[/snapback] Pingle Lenke til kommentar
Axes Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det der er kjipt, du kan ikke gjøre noe annet enn å la være å tenke på saken. Om du finner han/henne som har gjort det, da hadde jeg jult han/hun opp! 6757523[/snapback] Pingle 6757527[/snapback] Bedt vedkommende betale da! =) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Takker for all sympatien. Jeg hengte noen lapper i borettslaget hvor jeg etterlyser vedkommende. Siden jeg er i mot vold blir jeg glad bare vedkommende betaler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Trøst deg med at det alltid fins folk med værre uflaks enn deg. En eldre kar på jobben mista lappen for noen uker siden (kjørte for fort i en 60-sone). Han hadde noen småfeil på bilen, så han satte den på verksted til rep. Natta etter brenner hele verkstedet til grunnen. Bilen hans var det bare knapt ramma igjen på. Enda værre, det sto en byggesettbil der verdt 500 lapper, og selvbygde biler får ikke forsikring. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Er nok sant det. Ikke lov å ha høyere promille når man sykler en når man kjører bil(tror jeg). 6757449[/snapback] Trodde det var om en var synlig beruset. Politiet stopper liksom ikke en syklist for å sjekke om han har drukket uten at h*n sjangler e.l. Endret 28. august 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Trøst deg med at det alltid fins folk med værre uflaks enn deg. En eldre kar på jobben mista lappen for noen uker siden (kjørte for fort i en 60-sone). Han hadde noen småfeil på bilen, så han satte den på verksted til rep. Natta etter brenner hele verkstedet til grunnen. Bilen hans var det bare knapt ramma igjen på. Enda værre, det sto en byggesettbil der verdt 500 lapper, og selvbygde biler får ikke forsikring. 6757614[/snapback] Faen jeg hadde blitt så sinnsykt lei meg hvis det hadde skjedd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Uff, relativt irriterende sak. Hadde noe av det samma problemet selv, fikk en full syklist i sida, politiet kom så vi fikk fylt ut skademelding og slik. Men uansett, typisk at slikt skjer. 6756689[/snapback] Fikk han stress for fyllekjøring? Mener å ha hørt at det ikke er lov til å sykle i fylla heller. 6757305[/snapback] Er nok sant det. Ikke lov å ha høyere promille når man sykler en når man kjører bil(tror jeg). 6757449[/snapback] Politiet sa det var fullt lovlig å sykle i fylla faktisk. De var to, han andre sa ikke noe på det han heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå