Samtron87 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det går vel an å bruke en uavhenging strømforsyning i en Packard Bell PC? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Det går vel an å bruke en uavhenging strømforsyning i en Packard Bell PC? 6756210[/snapback] Jeg hadde sjekket målene på den først. Skruehullene kan være "feil" også. Sjekk at strømkontaktene er av standard type. Ellers er det vel greit. Endret 28. august 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Grunnen til at jeg må ha en nye strømforsyning er for at i går når jeg satt på PCen sa det bang og røyk kom ut. Og da er jeg litt redd for at smellet tok med seg resten av PCen i "fallet." Var tror dere om det? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Grunnen til at jeg må ha en nye strømforsyning er for at i går når jeg satt på PCen sa det bang og røyk kom ut. Og da er jeg litt redd for at smellet tok med seg resten av PCen i "fallet." Var tror dere om det? 6756248[/snapback] Er det en gammel pc så kan du vurdere å kjøpe deg en ny. Ellers må du feilsøke til du finner alle skade deler. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Grunnen til at jeg må ha en nye strømforsyning er for at i går når jeg satt på PCen sa det bang og røyk kom ut. Og da er jeg litt redd for at smellet tok med seg resten av PCen i "fallet." Var tror dere om det? 6756248[/snapback] Sjekk over hovedkort og sånt, og se om du ser noe muffens. Hvis det er en litt eldre PSU, kan det være kondesatorene i PSU som har "eksplodert". Da er sannsynligvis resten av PCen i orden. Uansett kan du jo sjekke med Packard Bell, eventuelt selgeren? Garantitid er en ting, men det er noe som heter reklamasjonstid også, tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå