Jimmy Pop Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Sitt deg ned innimellom med et par øl og en god cd. Du trenger ikke nødvendigvis drikke deg sørpe full... Lei et par filmer (hvis du ikke har på pc'en da), inviter et par venner til litt pizza. Gå ut og kjør bil. Les en bok. Kjøp en cd du har lyst på, og hør gjennom den mange ganger. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-10-25 18:25, skrev allyse:Huff. Sitter her forran maskinen. Ute regner det :sad: Det slo meg plutselig: Jeg er dritt lei av datamaskinen. Alt skjer med rutine. Sjekke mailen, sjekke vg, sjekke hardware.no, men jeg har liksom mistet interessen for maskinen i seg selv. Har heller ikke råd til å oppgradere/få nye ting :sad: Liksom det føles som så mye dødtid på maskinen.Hva i heteste huleste skal en 18 åring finne på om dagen om jeg ikke gidder å bruke maskinen så mye lengre. Kunne dra mer på kino, men det er ikke SÅ mye som går da.Noen som har noen forslag på hva som kan finnes på? På både hverdager og i helgene.bor i Stavanger btw.MvhA. Lyse Min oppskrift mot kjedsomhet er: 1. Når jeg har noen gamle vifter liggendes å slenge, skjærer jeg et nytt hull i kabinetett til å montere de i. 2. Finn noen artige byggesett på internett. F. eks så holder jeg nå på med å bygge mottaker for sattelittbilder. 3. Rydde. Det trengs alltid 4. Skole/Lekser. Har alltid masse forefallende arbeid som må gjøres. Dette gjør at jeg aldri kjeder meg. Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 {quoting av hovedinnlegget} OMG! eg fikk frysninger av å lese det du skrev! det var som om du leste hodet mitt. har det akkurat sånn jeg og life sux, and the you die Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 heh, gadd du virkelig bla sååå langt bak i forumet at du fant en tråd fra 3 november 2002? jeje, kan jo sikkert svare på innlegget jeg også da... Dra i militæret, der finner du deg mange venner og treffer MANGE rare, morsomme, kule folk! Du finner alt ifra mammadalter og latsabber til machojævler og rævsleikere. Mye å finne på hvis man bare er kreativ og orker å være litt sosial. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 du har ikke noen venner du kan gå ut med da? da en dag og ha det grisefett uten dataen... kjør go kart eller driv med vannsport eller painball eller noe skikkelige gutte greier Da har du lada batteriene for en måned Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har nok av venner eg men føler meg OFTE ensom forde. Vet ikke ka som skjer. Savner ikke en dame men savner kvinnen i mitt liv :selvmord: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 aaahh... kinda like my feeling that is.... Velvel selvmord er feigt, patetisk, egoistisk og lamt... MAO: ikke gjør det iallefall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 get a life, spill rollespill... ok, det må være den mest selvmotsigende setningen ever... men seriøst, det er vannvittig morro når dere først får det til! evt. ta deg en tur på outland å skaff deg en skikkelig god bok/tegneserie...eller invester i ett stooort brettspill med vennene dine (regner med du har.. ) gla'mat! - ok, gjelder bare frem til etter helga da, men men! film+pizza med venner er en god ide... paintball med venner/uvenner er også fint (det er ikke noe mer tilfredsstillene enn å skyte en uvenn full av maling...ok da, å skyte en venn full av maling er marginalt mer tilfredsstillende ) det er mange ting du kan gjøre...starte å henge på Esso'en på sandnes om kveldene? (hvis du har bil?) Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Få deg gravid dame drit i dong :o 2 Mill Huslån gamle biler :sad: foreldre som naboer -nei er det rart vi drekker?! oppdatering.... få deg en liten gutt på 4 mnd. Han vet ingenting om noenting. Tenk deg alt som du kan/må lære ham.... Han har ikke sett Star Wars engang!! min sønn: Storm 2 mnd gammel ps... ikke min side.. no flames! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hehe. paintball var en god ide kansje jeg skal gjøre det med noen venner uvenner. gokart koster 110kr for 20min Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Allyse: Når du erlei av pcen, så ta deg en tur ut med bilen, rån litt, kjør litt fra deg, eller bare cruize å tut på damene Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Woo, hoppe fallskjerm må jeg gjøre en gang før jeg dør! Har akkurat oppdaget fornøyelseparker og berg-og-dalbaner, ettersom jeg måtte gjøre det på egent initiativ (muttern&fattern kunne ikke vært mindre intereresserte i sånt), har vært på Tusenfryd, skal innom Gröna Lund og Liseberg når jeg får tid, og kanskje reise for å få med meg parker rundt om i europa en gang... De spiser penger, men det er verdt hver krone. SkyCoaster i Tusenfryd er som et mini-fallskjermhopp, og det kuleste jeg noengang har vært med på! Sitter forøvrig altfor mye inne selv for tiden, på tide ta fram potetkanonen og finne noe å skyte på igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå