Gå til innhold

Hvorfor er livet så kjedelig?

allyse

Anbefalte innlegg

Huff. Sitter her forran maskinen. Ute regner det :sad: Det slo meg plutselig: Jeg er dritt lei av datamaskinen. Alt skjer med rutine. Sjekke mailen, sjekke vg, sjekke hardware.no, men jeg har liksom mistet interessen for maskinen i seg selv. Har heller ikke råd til å oppgradere/få nye ting :sad: Liksom det føles som så mye dødtid på maskinen.

Hva i heteste huleste skal en 18 åring finne på om dagen om jeg ikke gidder å bruke maskinen så mye lengre. Kunne dra mer på kino, men det er ikke SÅ mye som går da.

Noen som har noen forslag på hva som kan finnes på? På både hverdager og i helgene.

bor i Stavanger btw.

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få deg gravid dame

-da slipper du dette forfryktelige problemet med kjedsomhet og dødtid.

Når den beste tiden på dagen er i bilen til/fra jobb, eller når klokken er blitt 1:30 og du kan lure deg til en par brett med WC før oppkast-dyret vegg i vegg våkner og skal på do..... da lengter du tilbake til slik som du har det nå, mye fritid og ikke noe å bruke den på.

Min oppskrift mot kjedsomhet:

Drit i Dong :eek:

2 Mill Huslån :cry:

gamle biler :sad:

foreldre som naboer :mad:

-nei er det rart vi drekker?!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 18:46, skrev zn00ker:

Dessverre så har PC`n lett for å bli en
alt
for stor del av livet/hverdagen.

Merker det selv, sitter mer og mer inne og det er ikke akkurat bra. Er 17 år selv og burde kanskje begynne å komme meg ut å gjøre litt mer enn å glane på denna skjermen.

Ja. Du har samme problem ser jeg. Det er vanskeligt er det ikke. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre jeg. Skal tenke på det ihvertfall :smile: Men kom med litt mer brainstorming her :smile:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Livet kjedelig? Jeg koser meg hver dag som går. Om det regner,snør eller sola skinner så er dagene like fine.

Er det ingen du er glad i og kan bruke litt tid sammen med? Tiden min strekker aldri til alt jeg skulle ha gjort. Vær med venner og fin på noe gøy .Fantasien din setter sin egen grense på hva man kan gjøre for å ha det gøy.

:grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 18:51, skrev spn2000:

Få deg gravid dame

-da slipper du dette forfryktelige problemet med kjedsomhet og dødtid.

Når den beste tiden på dagen er i bilen til/fra jobb, eller når klokken er blitt 1:30 og du kan lure deg til en par brett med WC før oppkast-dyret vegg i vegg våkner og skal på do..... da lengter du tilbake til slik som du har det nå, mye fritid og ikke noe å bruke den på.

Min oppskrift mot kjedsomhet:

Drit i Dong
:eek:
2 Mill Huslån
:cry:
gamle biler :sad:

foreldre som naboer
:mad:

-nei er det rart vi drekker?!

Bortsett fra denna dongen så har jeg det samme....

Prøver å drekke meg fra sans og samling i helgene, så glemmer jeg alt sammen.... Har blitt litt mørk rundt øynene i det siste...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 20:28, skrev DMPoWer:

Livet kjedelig? Jeg koser meg hver dag som går. Om det regner,snør eller sola skinner så er dagene like fine.

Er det ingen du er glad i og kan bruke litt tid sammen med? Tiden min strekker aldri til alt jeg skulle ha gjort. Vær med venner og fin på noe gøy .Fantasien din setter sin egen grense på hva man kan gjøre for å ha det gøy.

Var livet like fornøyelig før legen ga deg antidepressiva?

Bare lurer!

Lenke til kommentar

Quote:

Bortsett fra denna dongen så har jeg det samme....

Prøver å drekke meg fra sans og samling i helgene, så glemmer jeg alt sammen.... Har blitt litt mørk rundt øynene i det siste...

Enig! Livet er en trist affære, alkohol døyver smerten noen stakkars timer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 22:30, skrev C. Alshus:

Hva med å få deg en hobby annet enn data? Kanskje noe ekstremsportgreier neller no sånt. Eller bil...

Jeg skyter med hagle, sykler downhill, kjører bil, står på vannski, kjører oversiza motorer på småbåter, rappelerer litt. Skal begynne å dykke. Utenom fallskjermhopp har jeg NESTEN prøvd det meste tror jeg :grin: Men kanskje jeg burde prøve det jeg ikke har prøvd? :razz:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-10-25 22:50, skrev Shithead:

Quote:

Den 2002-10-25 20:28, skrev DMPoWer:

Var livet like fornøyelig før legen ga deg antidepressiva?

Bare lurer!

Han nevnte ikke at han var depressiv og ikke jeg heller. Vi snakke om hva som var kjedelig. At jeg blir lei meg noen ganger eller såret eller bare føler meg litt sliten, ja det føler jeg noen ganger. Men er ikke depressiv. Hehe bruk barnet i deg så skal man ha det gøy :smile:

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-10-25 18:25, skrev allyse:

Huff. Sitter her forran maskinen. Ute regner det :sad: Det slo meg plutselig: Jeg er dritt lei av datamaskinen. Alt skjer med rutine. Sjekke mailen, sjekke vg, sjekke hardware.no, men jeg har liksom mistet interessen for maskinen i seg selv. Har heller ikke råd til å oppgradere/få nye ting :sad: Liksom det føles som så mye dødtid på maskinen.

Hva i heteste huleste skal en 18 åring finne på om dagen om jeg ikke gidder å bruke maskinen så mye lengre. Kunne dra mer på kino, men det er ikke SÅ mye som går da.

Noen som har noen forslag på hva som kan finnes på? På både hverdager og i helgene.

bor i Stavanger btw.

Mvh

A. Lyse

OMG! eg fikk frysninger av å lese det du skrev! det var som om du leste hodet mitt.
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 22:56, skrev allyse:

Jeg skyter med hagle, sykler downhill, kjører bil, står på vannski, kjører oversiza motorer på småbåter, rappelerer litt. Skal begynne å dykke. Utenom fallskjermhopp har jeg NESTEN prøvd det meste tror jeg
:grin:
Men kanskje jeg burde prøve det jeg ikke har prøvd? :razz:

Mvh

A. Lyse

Synd du ikke bor en plass med litt snø... Snøscooter hadde nok vært tingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...