uranus Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Okai så jeg har bra immunforsvar da? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg kom nettop hjem fra Spania og mens jeg var der nede så fikk jeg en stygg hoste og den ene natta så våkna jeg opp av at puta var klissbløt. Er snakk om hele puta så kan nok ikke bare ha siggla Dette skjedde meg også i forgårs. Hele den ene sia av puta var klissbløt Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Du sikla nå av hosten du da.. Ikke noe unormalt det, når du er forkjøla eller hoster så vil du puste med munn, og da renner saker og ting. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Kan jo ikke bare ha rent. Må jo ha spruta omtrent Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Ja da drømte du villt, men du har vel neppe noe å bekymre deg for Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har ofte mareritt, og da vokner jeg alltid opp svett som faen. Ellers pleier jeg ikke å nattsvette. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Svetta ikke mye inatt, lite faktisk. Men sov med laken istedet for dyne. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Om dere slutter å runke før dere legger dere, da forsvinner det sannsynligvis Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Om dere slutter å runke før dere legger dere, da forsvinner det sannsynligvis 6764047[/snapback] Omvendt vil jeg tro . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, har en vane av å svette mye når det er varmt. Sånn selv om jeg sover altså. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har hatt dette før.. Hadde det 2 dager på rad tror jeg, og begge gangene våknet jeg på natten og kjente at jeg var helt klam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå