Gå til innhold

Har du opplevd nattsvette før?

uranus

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om det er noen her som har opplevd nattsvette før?

Nettsvette er det at man svetter mye når man sover, så mye at senga kan bli kliss våt. Det skjer vanligvis over flere dager.

Noen som har opplevd dette som kan fortelle hvor lang tid det tok før det gikk vekk, eventuellt behandling mot det eller lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så det er vel egentlig ingen spesiell grunn, det er bare noe som skjer? Tipper dere kanskje er i 16-18 års alderen dere som svarte? Kanskje noe med hormoner?

6757593[/snapback]

Stemmer nok kanskje det ja i og med at jeg selv er 17 år, har ikke skjedd ofte da menmen

Lenke til kommentar

Idag våkna jeg med hånda sånn helt rynkete sånn som det blir når man bader. Tror jeg sov med hånda under meg eller noe. Men jeg svetter mest på armene og beina tror jeg.. og ryggen da.. Det bare starta sånn en dag, det var etter hostinga starta.

Det er klart, det er ingenting alvorlig fordi jeg er ellers i topp form, orker alt ;) Men jeg spiser nok ikke så bra da, spiser ikke så sunt.. Kan det være noe av grunnen?

Lenke til kommentar

Ringte helsestasjonen. Da jeg sa jeg hadde nattsvette, ba de meg gå til legen. Men så fortalte jeg at jeg hoster også, og at hostinga starta et par dager før svettinga.

Da sa de at hostinga er nok årsaken, men går ikke hostinga vekk etter noen dager, bør jeg oppsøke lege.

Så da vet dere det om noen har lignende problemer ;)

Lenke til kommentar
Det er kjedelig, men jeg føler meg i topp form ellers da.. Utenom hostinga da :p Hoster sykt mye, spesielt hjemme..

Har dere forresten litt råd mot hosting? Te, kakao, hostesaft osv?

6759081[/snapback]

I de fleste tilfelle hoster du pågrunn av astma og luftrørsinfeksjon/sår i halsen.

Spis myke mat og drikk rimelig med varme drikker.

Hvis du har søvnproblemer kan du prøve Tuxi(reseptfri).

Det er jo bra at du svette, kroppen din prøve å skille ut såkalte giftstoffer.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...