kan1 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei Hvordan kan jeg finne igjen driveren i XP etter at jeg har tatt TV kortet ut av maskinen. Jeg trenger å vite versjons nummeret på driveren, uten å måtte sette kortet inn igjen. Noen forslag. Hilsen KAN Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvis du finner filen (på CD'en eller C:\WINDOWS\system32\drivers\*.sys?) så finner du versjonen ved å høyreklikke og se på Egenskaper. Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Tusen takk for hjelpen , dette fixet mye. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Prøv å se i Device Manager (Enhetsbehandling på norsk). Merk av for "show hidden devices" (vis skjulte eneheter). Du finner DevMan under System i kontrollpanelet, eller du kan skrive devmgmt.msc i Kjør-boksen Endret 28. august 2006 av HappyRay Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Prøv å se i Device Manager (Enhetsbehandling på norsk). Merk av for "show hidden devices" (vis skjulte eneheter). Du finner DevMan under System i kontrollpanelet, eller du kan skrive devmgmt.msc i Kjør-boksen 6758107[/snapback] Jeg finner ikke driveren på denne måten, den er jo ikke aktiv , da tv kortet er tatt ut av maskinen. Fant det i driverfolderen etter å ha leitet runt litt i alle forkortelsene. Hilsen KAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå