Anarkist Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har kjøpt en bil som hadde en ødelagt stereo fra før av, derfor kjøpte jeg en ny stereo og monterte alle kabler og gjorde alt riktig. Nå er problemet at lyden kommer fra begge høytalere på høyre side, men ikke på venstre side. Antagelig er det kabelbrudd og jeg lurer på hvor mye det koster å få fikset det? Det lå en forsterker bak i bilen også, som ikke er koblet til. Jeg har lite peil på bilelektronikk og lurer på om noen kjenner noen i Oslo som kan fikse det for billig penge? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Regner med at du har sjekket at balansen ikke er skrudd helt i enden? Regner også med at du har sjekket at du har koblet til alle høytalerledningene riktig bak på spilleren. Du kan sjekke om høytalerledningen til vesntre høytalere fungerer ved å bruket at batteri. Kobler du batteriet fra/til høytalerledningen vil du høre et knepp i høytaleren. Det å trekke om høytalerledninger kan koste (trangt, vanskelig å komme til m.m.). Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 for å finne bateritest med høytalere må jeg kutte de originale ledninger som jeg ikke tør. for da herper jeg feil ledninger, og det blir enda mer stress....slit. best å levere til bilstereo montører... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er det ikke en kontakt i enden slik at du kommer til ledningene uten å herpe noe? Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 jeg leverte den til verksted som monterer bilstereo. de fant ut at to av høytalere var ødelagte og jeg måtte derfor bytte ut alle 4. det kostet meg 2500 kr. var det mye penger? Er det ikke en kontakt i enden slik at du kommer til ledningene uten å herpe noe? 6757057[/snapback] Lenke til kommentar
teke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 jeg leverte den til verksted som monterer bilstereo. de fant ut at to av høytalere var ødelagte og jeg måtte derfor bytte ut alle 4. det kostet meg 2500 kr. var det mye penger? Er det ikke en kontakt i enden slik at du kommer til ledningene uten å herpe noe? 6757057[/snapback] 6762480[/snapback] alt er relativt...selv gjorde jeg alt selv når jeg fikk meg bil. Temmelig grønn på området men resultatet ble meget bra. Syntes det var artig og gjøre det selv, det er slik man lærer også på det feltet der. Hva slags høytalere ble installert da? Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Det ble installert to sony og to pioneer høytalere. det er sånn elektriske vinduer på bilen min og jeg var redd for å herpe noen av de ledningene hvis jeg åpnet dørene selv. jeg ville ikke skape enda flere problemer. men nå er det gjort ferdig så det er over. ellers takk for støtten og tipsene folkens Endret 30. august 2006 av Anarkist Lenke til kommentar
trra Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Flyttes til bilstereo\multimedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå