Bromlexl Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Virtua Tennis 3, PS3. 6759997[/snapback] Umm.. hva prøvde du å bevise med det bildet? Du vet at Virtua Tennis 3 kommer til X360 også, og ser like bra ut? 6760138[/snapback] Uten Cell prosessoren som kan rendre landskap med uendelige antall detaljer og som brukes innen medisinsk forskning? Narr meg til å le. Dr Peedee 6760166[/snapback] haha, du har helt rett, Cell prosessoren gjør det mulig å gi den kvinnen indre organer. Som ikke gir et visuelt intrykk mer en 360, men det gir derimot et mer realistisk og dynamisk gameplay Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Vi må også huske hvor lang tid det tok fra lansering av DVD til det virkelig tok av. Den kom vel i 1996, men tok vel ikke av før 2000. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 noen ganger er det behov for absolute secrecy, spesielt for utviklere man ikke har i "baklomma", alle vet at spillutviklere spesielt er løse i kjeften andre utviklere som er i "baklomma" kan jo ha visst om dette lengre, hvem vet? dette er iallefall den eneste grunnen jeg kan komme på Men hva skulle være poenget med dette hemmlighets kremmeriet? Det er ikke som det ville ha påvirket Xbox360 tekniskt som nå snart har vært ute i et år. Ta mitt ord for det eller ikke, men RSX er ikke stort annet enn en G70 på 90nm prosess med en FlexIO grensesnitt. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ah...Mulig jeg har feil her, men antallet TMU`s er vel bare basert på det faktumet at RSX er basert på G70-arkitekturen og det derfor er antatt samme tall? Altså 24?Jeg har ihvertfall ikke lest noe sted at Sony eller Nvidia har sagt det i klartekst... 6757245[/snapback] Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Gidder du forklare det der? Det jeg vil vite er hvor mange pixel og vertex pipelines RSX`en har... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 off topic! Et spm for de uvitende, når er tgs06? Vet det er i september, men hvilken dato? Er det bare meg eller begynner denne diskusjonen å bli liiiiitt for fanboy-påvirket? Jeg mener, RSX skal skal tygge pixel og vertex operasjoner, ikke føre oss gamere inn i det "gyldne" land. PS3 good, X-box360 good, Wii good. BOOBIES! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Gidder du forklare det der? Det jeg vil vite er hvor mange pixel og vertex pipelines RSX`en har... 6761595[/snapback] nVidia definerer i disse dager en TMU som en pixel pipeline så da er tallet 24 (24 2D texture lookup per clock). Antallet vertex shader enheter er nok også det samme som G70. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 off topic! Et spm for de uvitende, når er tgs06? Vet det er i september, men hvilken dato? 6761769[/snapback] 22.-24. september er det visst. Er det bare meg eller begynner denne diskusjonen å bli liiiiitt for fanboy-påvirket? Jeg mener, RSX skal skal tygge pixel og vertex operasjoner, ikke føre oss gamere inn i det "gyldne" land. 6761769[/snapback] Nja, det kommer jo helt an på hvem du spør. Noen her på forumet lever i den illusjon om at RSX og omkringliggende komponenter skal bli så totalt overlegne at det blir vanskelig å se forskjell på spill og virkelighet. Andre, som deg, er litt mer balanserte og så har du jo selvfølgelig de som mener at X360 kommer til å banke snørra av PS3, any time. PS3 good, X-box360 good, Wii good. 6761769[/snapback] Beklager, du må nok velge side for å få lov til å poste i denne tråden. BOOBIES! 6761769[/snapback] Ah, noen har endelig skjønt hva som er viktig her i livet! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Gidder du forklare det der? Det jeg vil vite er hvor mange pixel og vertex pipelines RSX`en har... 6761595[/snapback] nVidia definerer i disse dager en TMU som en pixel pipeline så da er tallet 24 (24 2D texture lookup per clock). Antallet vertex shader enheter er nok også det samme som G70. 6761906[/snapback] Takker! Det med TMU-definisjonen hadde jeg ikke peiling på! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Nå har jeg lest igjennom hele tråden her og kommet fram til en ting. Må bare nevne først at jeg er NØYTRAL i denne diskusjonen, har lyst på xbox og den imponerer meg, men har hatt alle ps maskinene så venter og ser hva den kan prestere. Worst case så flopper ps3 og jeg kjøper x360, eller så er ps3 likegod/bedre og da venter jeg til den synker i pris og kjøper den. Enkelt. Men likevell, må jeg si at jeg ikke skjønner hvorfor det skal være slik "pappan min (i dette tilfellet, konsoll) er bedre en pappaen din". Hva F er vitsen? Greit å sette begge opp mot hverandre, men jeg mener at selv om man har sett alle ingame/pre-rendra bilder fra PS3 har ingen, og jeg mener INGEN, her inne noen slags peiling på om PS3 er verken bra eller dårlig, bedre enn x360 eller dårligere for den slags skyld. Give it a fucking rest, og kom tilbake om et år. Peace Endret 29. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) noen ganger er det behov for absolute secrecy, spesielt for utviklere man ikke har i "baklomma", alle vet at spillutviklere spesielt er løse i kjeften andre utviklere som er i "baklomma" kan jo ha visst om dette lengre, hvem vet? dette er iallefall den eneste grunnen jeg kan komme på Men hva skulle være poenget med dette hemmlighets kremmeriet? Det er ikke som det ville ha påvirket Xbox360 tekniskt som nå snart har vært ute i et år. Ta mitt ord for det eller ikke, men RSX er ikke stort annet enn en G70 på 90nm prosess med en FlexIO grensesnitt. 6761535[/snapback] hvorfor skrøt nvidia og sony så mye av det da? tror du virkelig de hadde snakket så mye om customization hvis de kun har pirket på den? her er det jo snakk om betydelige extra summer som sony har betalt til nViadia, hvis det bare var småmodifikasjoner, så kunne de gjort det på labben hos sony, de har folk til akkurat sånt der... hvis det derimot er tung modding så må nok spesialistene hos nVidia gjøre det, siden de kan HW ut og inn. Det var jo snakk om at Sony har gitt Nvidia alt for mye penger for at dette skal være snakk om noen simple G70 chips som dessuten har vært ute på markedet siden i våres. men det blir veldig spennende å se iallefall, er uansett ikke skuffet hvis vi ender opp med en små "plain" G70, men syns ærlig talt at de kan gi oss noe for ventingen edit: men der igjen, det kan jo være fordi de nettop ikke har gjort noe at de holder kjeft nå, de vil jo ikke sette fokus på det hvis xenos er "bedre" Endret 29. august 2006 av asia_hills Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hvorfor skrøt nvidia og sony så mye av det da? tror du virkelig de hadde snakket så mye om customization hvis de kun har pirket på den? Hvorfor tror du? Det er på samme måte som ATi skryter av at Xenos er DX10 kompatibel og som Nintendo sa at du ikke ville se forskjell mellom Wii og konkurrentene. Just marketing hype. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Men likevell, må jeg si at jeg ikke skjønner hvorfor det skal være slik "pappan min (i dette tilfellet, konsoll) er bedre en pappaen din". Hva F er vitsen? 6762267[/snapback] Det er gøy? Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 for de av dere som ikke tror på at grafikken har blitt mye bedre i det siste, ta en titt her! dette er de seneste modellene som skal brukes i spillet. begynner å tro mer og mer at RSX'en er oppgradert.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Eller bare så enkelt at devkits har blitt meir håndterlige og/eller at utviklerene har fått tid til å optimalisere/finpusse spillkoden? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fine bilder asia_hills....Resistance blir nok en vakker launchtitle for Ps3..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fine bilder asia_hills....Resistance blir nok en vakker launchtitle for Ps3..... 6771212[/snapback] Etter det eg har sett ser spillet ut til å flyte meget bra også Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jepp...virker ikke som om det er så mye framedrops og "tearing" Men spillet er jo ikke ute enda, så vi får se på sluttproduktet. Men hvis det er halvparten så bra som det ser ut så blir jeg hvertfall fornøyd! Dette er en av titlene jeg skal ha med engang.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Tror også dette kommer til å bli ein av bestselgerene ved lansering,men som sagt tidligere syns eg at våpnene mangler punch og feeling. Killzone på PS2 har våpen som ser bedre ut og virker bedre enne dette her Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Killzone på Ps2 har de kuleste våpnene som fins i et skytespill, det er jeg faktisk helt bestemt på! DE ladesekvensene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå