Gå til innhold

RSX - Mye bedre en forventet?

asia_hills

Anbefalte innlegg

Snip

:yes:

er litt søtt å lese om alle PS3 fanboysa som desperat prøver å hype ps3 og badmouthe 360 overalt.

6758998[/snapback]

Dust.. Hadde du lest denne tråden her med et milligram med objektivitet ville du sett at det er stikk motsatt.. :nei:

Jeg har forøvrig en følelse over at det er stor mobilisering fra 360 gjengen i disse dager.. Hylekoret må vi vel leve med inntil TGS forhåpentligvis. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snip

:yes:

er litt søtt å lese om alle PS3 fanboysa som desperat prøver å hype ps3 og badmouthe 360 overalt.

6758998[/snapback]

Dust.. Hadde du lest denne tråden her med et milligram med objektivitet ville du sett at det er stikk motsatt.. :nei:

Jeg har forøvrig en følelse over at det er stor mobilisering fra 360 gjengen i disse dager.. Hylekoret må vi vel leve med inntil TGS forhåpentligvis. :roll:

6759030[/snapback]

innlegget til asia hills om den siste spikern i kista for xflop virka hvertfall ikke så ironisk på meg. mulig jeg ikke skjønte den da. :roll:

og det er ikke akkurat første post som kommer med hyping av PS3 som ikke har noen rot i fakta. og mange av postene er gjerne kombinert med nedlatende poster om 360. virker bare så patetisk å drive på sånn hele tiden, spør du meg.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Vel, dette var jo "underholdende" eller trist er vel det rette ordet... Hvem bryr seg egentlig hvor "badass" RSX blir? Til nå har spillene sett bra ut og det kommer de til å fortsette med, selv om det fremdeles "bare" blir rendret med en moddet g70 chip. Skjønner virkelig ikke hvorfor man henger seg opp i slike detaljer...

Lenke til kommentar
Jeg blir en smule irritert over denne vendettaen din Avanore.. Du bidrar ikke til noe annet enn konstante støy i form av dobbeltmoralisme i slike innlegg som det der. :hrm:

Jeg tror ikke, jeg tror ikke, jeg tror ikke.. Tror du at det er noen som bryr seg om hva du tror? Og realismebegrepet ditt bør du ta å rette litt på..

Dette du kommer med her er rett og slett lite realistisk. Sony har ett år på 360, and thats it. Tror du at de har tvunnet tommeltotter i ett år og sett på hvordan de skal tillate at MS skal ta fra de levebrødet? :roll:

Realistisk! :w00t:

Jeg gjør deg forøvrig oppmerksom over at du har startet en lignende tråd om Wii, hvor du lett lar deg overbevise om at Nintendo har bevisst nedgradert grafikk for å hype opp sin konsoll. Nintendo har forøvrig valgt samme linje som Sony å holde final specs på sin GPU tett til brystet.. Men, Nintendo er jo gullgutten i klassen, og verdens mest troverdige selskap. :whistle:

Du er så blindt hengitt til 'dine' konsoller at du ser jo ikke at det er akkurat samme sak. Mens det for Sony er fullstendig urealistisk, er det tydeligvis greit når det gjelder Nintendo.. :!:

6758706[/snapback]

Litt ironisk den tråden jeg startet angående Wii :tease:

Til syvende og sist er det bilder og film fra ingame som vil avgjøre saken.

PS3 klubben vil jo fortsatt pøse på med drømmefaktorer og hva PS3 kan gjøre.

Er vel ikke lenge til før vi også hører snakk om innebygd barskap, kaffetrakter og gratis grilldress på kjøpet.

Jeg bare ler av dere og jeg skal le enda mere når PS3 kommer. :tease::D:tease:

6758923[/snapback]

vet du hva avanore? jeg ser 2 sannsynlige scenarier for deg etter ps3 release.

1: du vil faktisk begynne å grine når ps3 kommer i hyllene, rive deg i håret ,se opp mot skyene og spørre deg selv: hvorfor?, hvorfor hoppet jeg ikke på toget når jeg kunne? Siden vil du bruke din flunkende nye brevvekt til å skrive hatmeldinger til ps3 eiere verden rundt

2:du vil hoppe tilbake på ps3 toget som den forumstispa du er, sannsynligvis med nytt nick. Siden vil du lovprise ps3 i skyene i alle tråder du kommer over med uttalige poengløse og barnslige argumenter

vet ikke hvilken kategori du faller under jeg, avanore

ser nesten like grimmt ut uanz...

peace :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg tipper på 2  :D

6759114[/snapback]

3. PS3 vil ikke levere og vi X360 brukere trekker oss stille tilbake fra konsoll krigen og lar PS3-Gutteklubben sørge i fred.

Jeg går for nummer 3.

Som jeg skrev til asia_hills i en annen tråd. Vi får ta denne samtalen opp når konsollen er ute. Så kan vi se hvem som ler av hvem :tease:

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Suuukk... Gutter og jenter... Er dette så himla viktig?

Avanore, prøver du å bli X360-leirens svar på Avean? Og seriøst, hvis PS3 viser seg å være en vanvittig bra konsoll med mange spennende overraskelser, er ikke det bra for oss alle?

asia_hills, det er fint at du gleder deg til PS3 kommer, men hvorfor må du alltid påpeke hvordan PS3 gruser X360 (xflop? tidenes teiteste akronym..)? Vi vet enda svært lite om hvor bra PS3 vil være i forhold til X360, og Sony's uttalelser går det i alle fall ikke an å stole på...

Og blir RSX mye bedre enn forventet er det jo KJEMPEBRA! Herregud, våkn opp, hvis PS3 blir et råskinn, har vi jo masse snacks å se frem til! Hvis PS3 derimot blir en flopp, tror dere virkelig det vil gjøre X360 til en bedre konsoll enn det er i dag? Samme gjelder X360.. Blir den en flopp, gjør det PS3 bedre?

Til slutt, det beste måtte jo være om X360 og PS3 ble jevngode, forbrukerene var klar over dette og MicroSoft og Sony virkelig måtte kjempe om kundene ved å lage bedre online-tjenester, bedre spill, bedre tilbehør og en fantastisk next-next-gen-konsoll.

Lenke til kommentar
Jeg tipper på 2  :D

6759114[/snapback]

3. PS3 vil ikke levere og vi X360 brukere trekker oss stille tilbake fra konsoll krigen og lar PS3-Gutteklubben sørge i fred.

Jeg går for nummer 3.

Som jeg skrev til asia_hills i en annen tråd. Vi får ta denne samtalen opp når konsollen er ute. Så kan vi se hvem som ler av hvem :tease:

6759133[/snapback]

Og i mellomtida skal du få whine fritt om hvor elendig PS3 kommer til å bli.. Du får finne deg i at det fins motpoler til vissvasset ditt :p:tease:

Lenke til kommentar

Avanore, prøver du å bli X360-leirens svar på Avean? Og seriøst, hvis PS3 viser seg å være en vanvittig bra konsoll med mange spennende overraskelser, er ikke det bra for oss alle?

asia_hills, det er fint at du gleder deg til PS3 kommer, men hvorfor må du alltid påpeke hvordan PS3 gruser X360 (xflop? tidenes teiteste akronym..)? Vi vet enda svært lite om hvor bra PS3 vil være i forhold til X360, og Sony's uttalelser går det i alle fall ikke an å stole på...

Og blir RSX mye bedre enn forventet er det jo KJEMPEBRA! Herregud, våkn opp, hvis PS3 blir et råskinn, har vi jo masse snacks å se frem til! Hvis PS3 derimot blir en flopp, tror dere virkelig det vil gjøre X360 til en bedre konsoll enn det er i dag? Samme gjelder X360.. Blir den en flopp, gjør det PS3 bedre?

Til slutt, det beste måtte jo være om X360 og PS3 ble jevngode, forbrukerene var klar over dette og MicroSoft og Sony virkelig måtte kjempe om kundene ved å lage bedre online-tjenester, bedre spill, bedre tilbehør og en fantastisk next-next-gen-konsoll.

6759361[/snapback]

forsåvidt enig i det du sier der...

jeg bare tenker at siden folka her er så flinke til å se de negative sidene ved ps3 så kan jo jeg sette litt farge på hverdagen dems ved å nyansere konsollene litt i forhold til offentligjorte specs, og med responsen jeg får i betraktning, vil jeg si at jeg gjør en ganske god jobb :)

tro meg, jeg har tenkt opp worst case scenarios for alle konsollene, men dere er så flinke til å tegne ps3 sitt, så da er det bare xbox360 sitt worst case igjen og ta seg av :)

edit:

ja, også har jeg kommet fram til at ps3 er den beste konsollen HW messig denne generasjonen

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar

6759361[/snapback]

Joda men hva om det går andre veien? Vil dere godta 6000 kroner for en konsoll som ikke er bedre men kanskje dårligere enn X360?

Lenke til kommentar
forsåvidt enig i det du sier der...

jeg bare tenker at siden folka her er så flinke til å se de negative sidene ved ps3 så kan jo jeg sette litt farge på hverdagen dems ved å nyansere konsollene litt i forhold til offentligjorte specs, og med responsen jeg får i betraktning, vil jeg si at jeg gjør en ganske god jobb :)

tro meg, jeg har tenkt opp worst case scenarios for alle konsollene, men dere er så flinke til å tegne ps3 sitt, så da er det bare xbox360 sitt worst case igjen og ta seg av :)

edit:

ja, også har jeg kommet fram til at ps3 er den beste konsollen HW messig denne generasjonen

6759411[/snapback]

hehe, hvis du kaller det du holder på med for å nyansere så vet jeg ikke om jeg hadde turt å lese noen unyanserte innlegg fra deg :p

Lenke til kommentar
Joda men hva om det går andre veien? Vil dere godta 6000 kroner for en konsoll som ikke er bedre men kanskje dårligere enn X360?

6759422[/snapback]

Nå må du slutte å tulle sånn. PS3 blir best til å spille spill på fordi den har Blu-Ray, HDMI, 60GB HD og minnekortlesere. Der har ikke X360 noe å stille opp med....

Lenke til kommentar
Nå må du slutte å tulle sånn. PS3 blir best til å spille spill på fordi den har Blu-Ray, HDMI, 60GB HD og minnekortlesere. Der har ikke X360 noe å stille opp med....

6759450[/snapback]

Ikke for å være vanskelig, men hva har HDMI, størrelsen på HD og minnekortlesere med hvor bra den er til å spille spill på?

Lenke til kommentar

6759450[/snapback]

Ikke for å være vanskelig, men hva har HDMI, størrelsen på HD og minnekortlesere med hvor bra den er til å spille spill på?

6759462[/snapback]

Ingenting, men det er jo elementer som blir brukt for å rettferdiggjøre prisen på SPILLkonsollen PS3.

Lenke til kommentar

helt ærlig og uten bias kan jeg si at jeg tror IMO at:

ps3 vil vinne "konsollkrigen"

ps3 tilbyr mange fler funksjoner

ps3 spill kommer til å se bedre ut, dessuten vil ps3 få de bedre spillene IMO

RSX vil bli oppgradert slik at vi, om mulig, for ennå bedre grafikk å kose oss med

ps3 passer mer for meg siden jeg ikke er noe særlig fan av Abbonomentsordninger ala live, liker ting "no strings attached"

ps3 passer mer for meg siden jeg vil ha strømforsyning, BDR og wifi i èn boks,

ikke masse plastikk klumper som henger ut her og der, så for meg har ps3 også en mer austetisk verdi med tanke på plass,lettvinthet og utseende.

Jeg klarer å se fordelen av å kjøpe alt i en "bundle" istedenfor masse ledningrot og senere innkjøp av dyre add ons som garantert ender opp med å koste mer en 5500,-.

Dette fordi jeg vet at jeg heller før enn senere kommer til å ville ha behov for ett next gen opt. disc format

jeg prøver etter beste evne å dele med folk hvorfor jeg føler det slik uten å regelrett lyve

hvis du ikke klarer å se at jeg har satt opp denne posten av informative grunner og ikke for å "bashe" 360 så vet ikke jeg

peace :w00t:

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar

Jaja eg skal ihvertfall glede meg mye med gromspillene på 360,PS2 og Wii. Så får PS3 ramle inn dørene når den har sunket i pris,er kvitt barnesykdomene og i tillegg har eit spillbiblitek som kan hevde seg med 360`en.

Einaste måten eg kan tjene på det slik eg ser det fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar
Jaja eg skal ihvertfall glede meg mye med gromspillene på 360,PS2 og Wii. Så får PS3 ramle inn dørene når den har sunket i pris,er kvitt barnesykdomene og i tillegg har eit spillbiblitek som kan hevde seg med 360`en.

Einaste måten eg kan tjene på det slik eg ser det fra mitt ståsted.

6759571[/snapback]

ja når du først har gjort "lykka" og har en xbox i hus, så er det kanskje det mest logiske ja..

men ta ett steg tilbake, tenk deg at du ikke har xboxen.

Datoen er nov.17

du har valget, hva går du for? helt ærlig nå mala?

edit:

sånn som jeg ser det er alle funksjonene ps3 har for mye å se bort ifra, iallefall når det som skiller dem er 2-3000k, en ubetydlig sum når du får så mye igjen for det..

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ingenting, men det er jo elementer som blir brukt for å rettferdiggjøre prisen på SPILLkonsollen PS3.

6759479[/snapback]

Sist jeg sjekket ville vel ikke produsenten av denne herligheten kalle ps3 for en spillkonsoll...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...