Leaf Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Det har sikkert hvert oppe tråder om dette før, men jeg finner den evt. ikke igjen.. Jeg lurer rett og slett på.. Etter å ha lest om at snus er ganske så skadelig, hvorfor får fotballspillere lov til å snuse? Over 90% av Enga gjør det har jeg hørt.. Når toppidrettsutøvere har lov, burde det ikke være veldig farlig akkurat.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvem skal nekte fotballspillerene å bruke snus? Noen røyker, noen snuser, og noen gjør begge deler. Se på f.eks Rekdal. Det hadde ikke sett pent ut hvis han hadde stått på treningsfeltet med røyk i hånden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 De som sparker aktivt har ikke lov til å røyke.. Om snus er så farlig, hvorfor får de da lov til det? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 For røyk går sterkt utover kondis, ukjent om snus oxo gjør det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Etter en skikkelig stressende fotballkamp er det vel alltid digg med en pris etterpå.. Think logic Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Jeg bare tenkte, på akkurat det med kondis.. Det er det som er så rart, for snus kan jo ikke ha noen virkning på den ettersom idrettsutøvere snuser rett som det er ! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har hørt noen som har bablet om at når nikotinet kommer i blodet elns, så gjør det at blod omløpet går saktere som igjen går utover kondisen. Dette er bare noe jeg har hørt, ikke fakta. Og jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 De som sparker aktivt har ikke lov til å røyke.. Om snus er så farlig, hvorfor får de da lov til det? 6758002[/snapback] Har ikke lov av hvem? Reka og Myggen røyket jo. Sikkert flere også. Det at de ikke har lov har jeg aldri hørt før. Har forresten spilt med spillere som røyker mye og de hadde bra kondis. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hmm, av trenerne og styre sikkert? Det er hvertfall ikke lov her jeg hører til.. Har også hørt noe om at det er like ufarlig som kaffe.. Er dette sant? Eller bare tullprat? Endret 28. august 2006 av Leaf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hmm, av trenerne og styre sikkert? Det er hvertfall ikke lov her jeg hører til.. Har også hørt noe om at det er like ufarlig som kaffe.. Er dette sant? Eller bare tullprat? 6758263[/snapback] Mange teorier rundt om det, men ingen som vet sikkert.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hmm, av trenerne og styre sikkert? Det er hvertfall ikke lov her jeg hører til.. Har også hørt noe om at det er like ufarlig som kaffe.. Er dette sant? Eller bare tullprat? 6758263[/snapback] Av styret og trenerne? Du virker jo ikke sikker engang. Hvor holder du til? Hvor høyt i divisjonene spiller du? Hvis du spiller gutte-junior fotball så er det normalt at spillere får beskjed om å holde seg unna diverse ting og at det er usunt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Jeg vet jo ikke, jeg spiller ikke høyt, og jeg snuser ikke , men jeg mente det var sånn jeg.. Ser ikke at noen spillere røyker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har spilt 3.divisjon. Det er ikke så høyt, men høyt nok. Ingen av de klubbene jeg har spilt for i 3.div har fått beskjed fra trenere eller styret at de ikke skal røyke. Ikke har jeg hørt fra 2.divisjon spillere at de har fått beskjed fra styret eller trenere heller at de ikke får lov til å røyke. Det som er viktigere tror jeg, spesielt de to øverste nivåene i Norge er at de spiser riktig og ikke bøtter innpå med junkfood. Lenke til kommentar
Sersten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Huff, Detta ville eg egentlig ikkje sende ut:s http://home.no.net/skolisse/faktaom1.htm Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Oioi.. Leser det om idrettsutøvere der.. Ikke bra, slett ikke bra =/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://home.no.net/skolisse/faktaom1.htm 7006939[/snapback] Hvem har skrevet dette pisset? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://home.no.net/skolisse/faktaom1.htm 7006939[/snapback] Hvem har skrevet dette pisset? 7007309[/snapback] Lurer jeg også på, mye propaganda der gitt. Jeg snuser, og jeg spiller fotball. Har ingen problemer med det, har faktisk spilt fotball med snus da jeg var i Danmark, ikke noe farlig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Spilte du kamp med snus liksom? Fett da=P Hvilket nivå var dette på? Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så nettopp sporten.. Panzer hagen snuste som faen han, den kempe prellen under leppa fotballspillere har den tendensen å snuse ettersom røyk ikke er fult så bra.. Tror nok dette går bra men er noe om at man ikke skal snuse kort tid før kamp eller under kamp da. Har noe med blodårer osv. Men ikke sikkert på det siste.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det gjør da jeg også, gutter elite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå