nahojdat Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ser litt forskjellig informasjon om Acer AL2216W/AL2216Ws, noen steder står det at den har DVI andre at den ikke har det. Har den DVI eller ikke, og OM den har, med HDCP? (Og litt OT, hvor viktig er det med HDCP ennå? Når vil vi se dette bli brukt?) Skjermen på PSdata.no med omtrent ingen info Står om skjermen litt nede på siden hos Acer der det står at den har DVI Bilder av skjermen med DVI inngang MPX sin info, vises som 20" med kun VGA Håper noen finner ut mer enn jeg klarte.. Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den har antaglivis DVI når dt står på Acer sine sider.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 "Oppdaget" også denne skjermen i dag... ser jo genial ut. Står 22" nede på sidene til Acer som du linket til - så da får vi bare se. Noen som vet om hvor bra denne skjermen er, evt tilsvarende modeller - er Acer bra skjerm-merke? Til den prisen PSData har på denne, så er jeg vel litt i tvil. Pris: 3495,- Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Bestilte denne i dag, kommer tilbake med en tilbakemelding. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bestilte denne i dag, kommer tilbake med en tilbakemelding. 6773213[/snapback] var den bra? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 MInner nok mye om de fleste andre 22" skjermene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva med ukens tilbud på Komplett, er den knall eller mindre knall? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ukens tilbud skjermen er basert på samme panelet som denne, og er jo dermed ganske lik denne. Likevel er det strengt tatt en billig produsent, og en billig skjerm, ville nok valgt en annen i stedet. Amentio selger den billigere selv om de ikke har tilbud. De 3800 kronene de oppgir er rett og slett alt for dyrt som førpris. Endret 18. desember 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Det finnes to utgaver av denne skjermen. Den eldre utgaven er uten DVI og heter AL2216W. Nylig kom endelig Acer med DVI og denne modelen tror jeg heter AL2216Ws (en stund siden jeg så det sist). Siden panelene i denne klassen er helt like, er det egentlig bare å velge en skjerm som passer din stil og lommebok. Jeg har selv 22" Acer'en uten DVI og synes den er knall Endret 18. desember 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå