Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Alt-Mulig-Spiller i bilen

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en eller annen spiller til å ha i bilen. Helst med en best mulig forsterker, for høytalerene framme i dørene gidder jeg ikke koble om forsterkeren til kassen baki. Men det viktigste er dog at den skal kunne spille flest mulig formater. FLAC, OGG, WMA, MP3 osv. Disse 4 de desidert viktigste. Det beste hadde selvsagt vært om denne kunne spille disse formatene på en DVD-R plate, men CD-R går også greit.

Finnes det noe sånn som det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt sagt; nei.

Men hva i alle verdens dager skal du ødelegge lyden med komprimering for. Om du fyller en DVD med ukomprimert musikk så skal du slite for å komme gejennom alt på en normal kjøretur ;)

Det beste alternativet for å fylle dine krav vil nok være en carputer vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

FLAC er jo faktisk ikke komprimert. OGG er ganske OK komprimering og kunne vært greit for dritt musikk man ikke gidder å ofre noe særlig plass til. WMA og MP3 har jeg så mye av fra før at det ville være for galt å kaste alt.

Men kan du altså ha ukomprimerte WAV filer på en DVD også spille det i bilen? Hva slags spiller trenger du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...