Gå til innhold

Angående Sony flameing

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Hadde nok valgt PS3, siden jeg selvsagt ville valgt kunn det beste til min sønn :thumbup:

6758749[/snapback]

At noe er dyrt betyr ikke at det er "best". Hva som er "best" kommer an på behov og/eller smak og behag.

Slutningen vi kan dra fra dette er vel at Sonys målgruppe er folk som tjener sine egne penger.

Eller folk som har behov for penisforlenger? ;)

Wii sin målgruppe er surrete foreldre i julerushet som ikke klarer å skrive ned hva poden ønsker seg. Kjip er de attpåtil :tease:

6758843[/snapback]

Eller folk som er mer opptatt av underholdning og moro enn av image? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skulle jeg gjort uten deg Pricks :) Her kommer du med alle de riktige poengene slik at jeg slipper å komme med dem selv. En ting er sikkert, og det er at "firma"-fanatikere er folk med behov for å bedre selvbildet, samt å rettferdiggjøre sitt valg gjennom å rakke ned på folk som kjøper produkter fra deres foretrukne firma. Skjønner ikke at de gidder. Kan ikke folk bare være fornøyd med den konsollen de selv velger, og være tilfreds med det? Er det virkelig nødvendig å rakke ned på andre konsoller og folk som kjøper disse, som noen småunger som krangler?

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Greit nok, Eple har en kjerne mens banen er en kjerne i seg selv. Det er på ingen måte bevist at exokjerne er på noen måte en underlegen enkeltkjerne teknologi.

Uansett hvordan vi driver å krangler om de to gigantene innen next gen lunsj dessert, vil vi nok se at det er den enkle og mindre kostbare appelsinen som kommer til å ta over hele markedet med sitt low cost men innovative 'aktiviser spiseren' konsept som går i at man må behørlig skrelle frukten før man spiser.

Ikke på samme måte som banan selvfølgelig, som egentlig har hermet etter appelsina :w00t:

6756780[/snapback]

Appelsinen kommer til å måtte se seg slått av både bananen og eplet på dette markedet, i og med at appelsinen markedsfører seg som en "barnslig" frukt. Ingen med verdigheten i behold ville velge appelsinen som sin standard frukt foran et eple eller en banan.

Nå skal det sies at det er mye potensiale i appelsinens multikjerne-teknologi, men om de utnyttes fullt og helt har jeg stor tvil på.

Appelsinen kan du bare ta ut av diskusjonen, den kommer til kort på alle måter. Se for eksempel eplet sine mange smaker som gir en variert spiseopplevelse. Og bananen... vel, til og med bananen danker ut appelsinen, selv om den ikke bringer noe nytt på bordet. Samme gamle frukta i ny innpakking sier nå jeg.

Edit: Jeg har lest mer om appelsinen, og må si jeg er fascinert av teknologien som ligger bak oppdelingen av frukten. Jeg tror de såkalte "båtene" de har inkorporert i frukten vil være en skikkelig slager på etegilder i alle norske hjem. Naturligvis er min primærfrukt fortsatt eple (ja, jeg er fanboy og stolt).

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Kan folk vær så snill slutte å diskutere de jævla eplene kontra banan? Ta det over PM da ihvertfall :dontgetit:

6759578[/snapback]

Jeg skjønner hvor du kommer fra. I det siste har det vært mye klaging fra alle leire. Fatter ikke hvorfor fanboys må flame alle andre frukter bare for å føle at den de selv holder med er best. Man bør nok kjøpe den frukten man har mest lyst på, og heller la andre kjøpe den frukten de har lyst på, uten at det skal bli til en slags barnslig konflikt.

Godt poeng, mala! :) Men jeg vil nok fortsatt være mot banan, bananprodusentene har blitt meget arrogante i det siste, og det er på tide at både de og bananboysa jekkes ned noen hakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...