Knebel Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Banan har kraftigere stilk og tjukkere skall.. Selv om den foretrekkes av de uintelligente, har den potensial som overgår ethvert eple.. Til og med Red delicius varianten.. 6756698[/snapback] Om du er opptatt av slike teknikaliteter. Jeg tar heller et eple siden jeg er mer opptatt av ren spiseglede, og ikke tykkest skall og stilk osv. Spiseglede>tykt skall Dessuten leste jeg i et intervju at bananen sitt potensiale var vanskelig å oppnå, grunnet dårlig arkitektur. Det kom fra en av de fremste spiseekspertene vi vet om. 6756729[/snapback] Greit nok, Eple har en kjerne mens banen er en kjerne i seg selv. Det er på ingen måte bevist at exokjerne er på noen måte en underlegen enkeltkjerne teknologi. Uansett hvordan vi driver å krangler om de to gigantene innen next gen lunsj dessert, vil vi nok se at det er den enkle og mindre kostbare appelsinen som kommer til å ta over hele markedet med sitt low cost men innovative 'aktiviser spiseren' konsept som går i at man må behørlig skrelle frukten før man spiser. Ikke på samme måte som banan selvfølgelig, som egentlig har hermet etter appelsina Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 VHS vs Beta VHS. For lite filmar på Beta. Sånn, då kan vi spare oss dei diskusjonane. Kay 6756620[/snapback] Men hvis du har begge spillerene, og står i butikken klar til å kjøpe en film som finnes til begge format, f.eks. Herbie the talking car, hvilken ville du da kjøpt? Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Eple vs banan Banan (kan brukast i banansplitt, det kan ikkje eple). 6756620[/snapback] aff, enda en teit bananfanboy. dere tapere har dårlig ånde, det har ikke vi eplebrukere. eid. 6756656[/snapback] Banan har kraftigere stilk og tjukkere skall.. Selv om den foretrekkes av de uintelligente, har den potensial som overgår ethvert eple.. Til og med Red delicius varianten.. 6756698[/snapback] jada, men bananer kan ikke glaseres i karamell, slik som ett eple kan.. glaserte epler er veldig populært i japan,hvor ps3 kommer fra. derfor er ps3 best Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Eple vs banan Banan (kan brukast i banansplitt, det kan ikkje eple). 6756620[/snapback] aff, enda en teit bananfanboy. dere tapere har dårlig ånde, det har ikke vi eplebrukere. eid. 6756656[/snapback] Eg trur kanskje du har misforstått konseptet "fasit" litt. I følge fasiten (sjå innlegg nummer 35 i denne tråden), er banan best. Ergo er banan best. Kay Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er i motsetning til de fleste her 100% nøytral (bortsett fra at jeg fullstendig hater Nintendo så jeg gidder sjelden diskutere dem. Å diskutere med Nintendards er som å prøve å snakke fornuft til religiøse gærninger.). 6755975[/snapback] Måtte berre slenge med den her ein gong til Banan har kraftigere stilk og tjukkere skall.. Selv om den foretrekkes av de uintelligente, har den potensial som overgår ethvert eple.. Til og med Red delicius varianten.. 6756698[/snapback] Om du er opptatt av slike teknikaliteter. Jeg tar heller et eple siden jeg er mer opptatt av ren spiseglede, og ikke tykkest skall og stilk osv. Spiseglede>tykt skall Dessuten leste jeg i et intervju at bananen sitt potensiale var vanskelig å oppnå, grunnet dårlig arkitektur. Det kom fra en av de fremste spiseekspertene vi vet om. 6756729[/snapback] Veldig interessant diskusjon.. fortsett! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Men hvis du har begge spillerene, og står i butikken klar til å kjøpe en film som finnes til begge format, f.eks. Herbie the talking car, hvilken ville du da kjøpt? 6756813[/snapback] Den billigste! Hmmm. Hvis du hadde en unge som ønsket seg en spillkonsoll til Jul, og du hadde kun hørt om PleiSteisjn fra før, hvilken hadde du valgt? Wii - 1200 kroner. 360 - 2500 kroner. PlayStation 3 - 5900 kroner. Endret 28. august 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 VHS vs Beta VHS. For lite filmar på Beta. Sånn, då kan vi spare oss dei diskusjonane. Kay 6756620[/snapback] Men hvis du har begge spillerene, og står i butikken klar til å kjøpe en film som finnes til begge format, f.eks. Herbie the talking car, hvilken ville du da kjøpt? 6756813[/snapback] Då ville eg solgt betaspelaren dyrt til ein samlar, og kjøpt Herbie for VHS. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 jada, men bananer kan ikke glaseres i karamell, slik som ett eple kan.. 6756830[/snapback] Men bananar KAN frityrsteikast, og smakar då forbløffande godt. Kay Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Syntes at PS3 er veldig oppskrytt, Sony fanboys for det meste. Personlig stiller jeg meg nøytral i konsollkrigen, men XBOX 360 GPU'en er noe bedre enn PS3 sin. PS3 har igjen en vanvittig høy pris, XBOX 360 Premium kostet 3000kr på lanseringen, altså er PS3 nesten dobbelt så dyr, konsollene nermer seg PC'er i funksjonalitet og da forsvinner litt av spillegleden i mine øyne, da man blir med opptatt av de andre tingene som man kan gjøre. ~ Medion Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) PS3 finnes ikke enda, ikke for oss folk flest. Hvordan kan den da være oppskrytt? Ingen av oss vet hvordan den er, da kan du heller ikke si at den er oppskrytt. Når du har prøvd den, kan du kanskje konkludere med at den er det. Men ikke før. Og dette med prisen var kanskje mye av det denne tråden handlet om, om at det er oppbrukt å bruke prisen som et argument for å ikke like PS3. Du gjorde det nettopp. En ting er jeg enig med deg om, og det er at det er synd at konsollene blir mer og mer lik PC'er i funksjonalitet. Da forsvinner mye av poenget med en konsoll i mine øyne. Microsoft begynte med det allerede med Xbox, og har nå fått med seg Sony i å videreføre dette. Wii stiller seg som den eneste av konsollene som ser ut til å fokusere 100% på spilleglede. Endret 28. august 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja det begynner å merkes at PS3-lanseringen står for dør,uten tvil. Og eg gleder meg noe heilt vanvittig til både PS3 og Wii er å oppdrive i butikken. Da er konkurransen i gang for fullt, og det tjener vi som forbrukere på. Sjøl om eg neppe kommer til å kjøpe PS3 før om noen år gleder eg meg på vegne av de som skal kjøpe den,så kan vi sikkert få slutt på ein del av diskusjonene som er oppe til stadighet. Ettersom eg har xbox 360,skal ha Wii på dagen,får det vere nok next-gen i starten. Og jaggu kjøpte dama ein PS2 slim inkl. Buzz til meg i forrige uke. Så da handla eg inn MGS2/3,GT4,Killzone,WRC4 for anledningen. Den gamle traveren der har mange titler eg skal nyte. Mange solide spilletimer ligger forran meg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Snus vs røyk Snus, det er minst plagsomt (eg brukar sjølvsagt ingen av delane, det får vere grenser for idioti). Øl vs Vodka Er avholdsmann, men velger vodka, sidan den har tøffast namn. Kay 6756620[/snapback] Du er vel sikkert vegeterianer og religiøs du.. Endret 28. august 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du er vel sikkert vegeterianer og religiøs du.. 6758150[/snapback] Ikkje eigentleg...men vi kan godt late som, dersom det er lettare for deg. Kay Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du er vel sikkert vegeterianer og religiøs du.. 6758150[/snapback] Ikkje eigentleg...men vi kan godt late som, dersom det er lettare for deg. Kay 6758367[/snapback] Ok, pinsevenn? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du er vel sikkert vegeterianer og religiøs du.. 6758150[/snapback] Ikkje eigentleg...men vi kan godt late som, dersom det er lettare for deg. Kay 6758367[/snapback] Ok, pinsevenn? 6758401[/snapback] Ok. Kay Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Men hvis du har begge spillerene, og står i butikken klar til å kjøpe en film som finnes til begge format, f.eks. Herbie the talking car, hvilken ville du da kjøpt? 6756813[/snapback] Den billigste! Hmmm. Hvis du hadde en unge som ønsket seg en spillkonsoll til Jul, og du hadde kun hørt om PleiSteisjn fra før, hvilken hadde du valgt? Wii - 1200 kroner. 360 - 2500 kroner. PlayStation 3 - 5900 kroner. 6756848[/snapback] Hadde nok valgt PS3, siden jeg selvsagt ville valgt kunn det beste til min sønn Endret 28. august 2006 av HaterFanboys Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Den billigste! Hmmm. Hvis du hadde en unge som ønsket seg en spillkonsoll til Jul, og du hadde kun hørt om PleiSteisjn fra før, hvilken hadde du valgt? Wii - 1200 kroner. 360 - 2500 kroner. PlayStation 3 - 5900 kroner. 6756848[/snapback] Hehe.. Den klarte du bra. Du satte ned prisen på 360 og Wii, og satte prisen på PS3 opp. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Den billigste! Hmmm. Hvis du hadde en unge som ønsket seg en spillkonsoll til Jul, og du hadde kun hørt om PleiSteisjn fra før, hvilken hadde du valgt? Wii - 1200 kroner. 360 - 2500 kroner. PlayStation 3 - 5900 kroner. 6756848[/snapback] Hehe.. Den klarte du bra. Du satte ned prisen på 360 og Wii, og satte prisen på PS3 opp. 6758790[/snapback] Slutningen vi kan dra fra dette er vel at Sonys målgruppe er folk som tjener sine egne penger. Wii sin målgruppe er surrete foreldre i julerushet som ikke klarer å skrive ned hva poden ønsker seg. Kjip er de attpåtil Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Den billigste! Hmmm. Hvis du hadde en unge som ønsket seg en spillkonsoll til Jul, og du hadde kun hørt om PleiSteisjn fra før, hvilken hadde du valgt? Wii - 1200 kroner. 360 - 2500 kroner. PlayStation 3 - 5900 kroner. 6756848[/snapback] Hehe.. Den klarte du bra. Du satte ned prisen på 360 og Wii, og satte prisen på PS3 opp. 6758790[/snapback] Tja, det er ikkje so lenge sidan Avanore her prøvde å sette prisen på PS3 til 38 000 kroner, so dette synest eg ikkje er so gale. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå