Gå til innhold

Angående Sony flameing

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Jeg må si meg ganske lett irritert over å lese at hver gang noen sier noe bra om PS3. Så er det noen som ALLTID må påpeke at den kommer til å koste 5500,-

Dette synes jeg begynner å bli litt gammelt. Vi vet hva den har og vi vet hva den vil koste. Den blir dyr og mange er uenige i at det er en bra pris for en spillkonsoll. Vi alle vet at noen er villige til å betale og andre ikke. Etter 4 måneder med det samme så begynner man å fatte hvordan folk her tenker.

Så for the love of GOD, venligst ikke skrik ut det som argument neste gang. Ikke diss de som vil betale deres penger for en PS3. De er ikke idioter ei patriotiske fan boys. De har bare troen på konsollen og det den har. IKKE IDIOTER! bare så det er sagt.

Synes personlig ikke at prisen vil påvirke salget noe særlig siden i 2000 så kom PS2 til ca 5000,- Å du fikk mer for 5000 da en du får nå.

Ja, og mens vi er igang. Så kan vi bare inse det. Spillutviklere og produsenter lyver som pinnocio. Men er det virkelig nytt. Multinasjonale selskaper som skryter og snakker alt for høyt om produktene sine. kom igjen. Viss du pinpointer kun et selskap så er du mer naiv en de fleste.

Ja det er tydelig vis hipt og kult å peike og le av sony nå. Alle gjør det. Nesten like morsomt som å henge ut forvirrede ungdommer aka emo kids.

Sony er litt overarrogante. Noe som er fellen å gå i for de fleste som ble for store. Men var ikke nintendo like arrogante på begynnelsen av 90 tallet? Er ikke microsoft like arrogante når det kommer til opprativsystem?

Ser frem til TGS, da vi kan få noen flere spillnyheter og kanskje litt mer fakta om PS3 og Wii.

Beklager for å ha tatt opp verdifull forumplass. Men føler ikke dette er mer usaklig en andre tråder her. (not to name names)

[/rant]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Synes personlig ikke at prisen vil påvirke salget noe særlig siden i 2000 så kom PS2 til ca 5000,- Å du fikk mer for 5000 da en du får nå.

6755467[/snapback]

Er selvfølgelig helt enig med deg trådstarter, siden jeg skrev et lignende innleg i en annen tråd ut av ren irritasjon. Men å være objektiv er en fryd, desverre med denne kommentaren din midt i innlegget ditt klarer du ikke dette. Hva har din mening om ps3-prisen å gjøre i dette innlegget i det hele tatt? Du har jo nettopp sagt at vi har fått nok av slike diskusjoner, den har pågått i 3 måneder, og vi er lei den. Hva gir deg retten til å si den en gang til mens du ber alle andre stoppe slike diskusjoner? Jeg foreslår at du tar den bort, slik at innlegget ditt ikke mister all kredibilitet.

Og, er det mulig å bare overse Staals innlegg?

EDIT: typo

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Så man skal rett og slett bare godta at en konsoll man kanskje vil ha koster 6000kr. Dobbelt så dyr som PS2 var. Ja den er det 600 dollar mot 300 dollar.

Kan ikke sammenligne hva den kostet i norge istarten, da tok jo butikkene hva slags pris de ville. PS2 kostet offisielt 2.999 da den kom her.

Synes det er helt på sin plass at oss Playstation fans klager over prisen. Skulle bare mangle.

Endret av Staal
Lenke til kommentar

6755467[/snapback]

Er selvfølgelig helt enig med deg trådstarter, siden jeg skrev et lignende innleg i en annen tråd ut av ren irritasjon. Men å være objektiv er en fryd, desverre med denne kommentaren din midt i innlegget ditt klarer du ikke dette. Hva har din mening om ps3-prisden å gjøre i dette innlegget i det hele tatt? Du har jo nettopp sagt at vi har fått nok av slike diskusjoner, den har pågått i 3 måneder, og vi er lei den. Hva gir deg retten til å si den en gang til mens du ber alle andre stoppe slike diskusjoner? Jeg føreslår at du tar den bort, slik at innlegget ditt mister all kredibilitet.

Og, er det mulig å bare overse Staals innlegg?

6755511[/snapback]

Nå snakker du tull. Bromle skriver om sin personlige erfaring. Jeg fikk riktignok min PS2 til 4600,- (tror jeg det var). Jeg ser ikke på noen måte at dette diskrediterer det Bromle ellers sier.

Staal er utvilsomt forumets eneste Hateboy ©FHJ, og må da få si noe han også, selv om det setter han i særdeles dårlig lys :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om det var trådstarters intensjon at vi skulle diskutere ps3 prisen en gang til i denne tråden var nok den kommentaren helt på sin plass. Men om jeg forstår han rett er han (og jeg) lei slike diskusjoner, og da vil en slik kommentar virke mot hensikten, og vi ser jo begge at en, om ikke overraskende, har tatt agnet. Og da mistet tråden all sin kredibilitet for min del da trådstarter la opp til det selv.

Lenke til kommentar

jeg har startet en del slike tråder som dette.

Jeg har en drøm

Konsollkrigtråden

Konsollkrigtråden ble litt missforstått i starten. Jeg fikk ikke budskapet skikkelig igjennom før side 3.

men som de trådene viser så er de litt ironiske. Siden de er der til en vekker men det jeg prøver å sette en vekker mot blir da også tema i tråden. Det er uengåelig når du skriver slike ting. Å jeg kan selvsagt ikke være 100% objektiv. Ingen kan det.

Å om jeg skal ha en playstation eller ikke gjør ikke poengene mine i tråden irrelevante. Gjør det vel Staal?

Jeg kommer nok til å ha alle 3 til slutt. Så jeg er nok en games fanboy og ikke nødvendigvis merkebevist. Det var jeg mer på barne og ungdomskolen. Vokser opp litt etterhvert :roll:

Edit: jeg er klar over at denne tråden vil gå over til konsollkrigen 2 - this time it's serius.

Jeg prøver kanskje bare å hamre inn mine ideer og tanker her. På lik linje med mange andre. Noen er enige og andre er Staal. Det viktigste for min del er at det blir sagt og folk leser det. At de gir faen er ikke så viktig. For mine tråder endrer fint lite. Folk vil diskutere pris og HD DVD og Blue ray til den dagen PS4 og Xbox540 kommer ut.

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar

Å om jeg skal ha en playstation eller ikke gjør ikke poengene mine i tråden irrelevante. Gjør det vel Staal?

6755564[/snapback]

Nja, virker mest som du prøver å overtale deg selv om at PS3 "ikke er så dyr" så du vil at oss andre skal slutte å klage.

Lenke til kommentar

6755564[/snapback]

Nja, virker mest som du prøver å overtale deg selv om at PS3 "ikke er så dyr" så du vil at oss andre skal slutte å klage.

6755568[/snapback]

Jeg har jobb og penger. Å jeg synes ikke den er så dyr. Siden jeg vil ha en blueray spiller som kan spille av HD film på min HD tv. (som var dyrer en 360 PS3 Wii og PSP til sammen)

Lenke til kommentar

6755564[/snapback]

6755568[/snapback]

Jeg har jobb og penger. Å jeg synes ikke den er så dyr. Siden jeg vil ha en blueray spiller som kan spille av HD film på min HD tv. (som var dyrer en 360 PS3 Wii og PSP til sammen)

6755573[/snapback]

Da burde du jo forstå at oss som kanskje går på skole eller ikke har jobb eller er fattige klager ?

Lenke til kommentar

6755564[/snapback]

6755568[/snapback]

6755573[/snapback]

Da burde du jo forstå at oss som kanskje går på skole eller ikke har jobb eller er fattige klager ?

6755579[/snapback]

if theres a will theres a way.

viss prisen er så jævlig så kjøp deg en 360 and get on with your life.

Lenke til kommentar
Snip

6755579[/snapback]

Så da har vi 'root cause' her til Staals heksejakt på PS3 for tiden. :w00t: PS3 er noe dritt fordi at han ikke har råd til en.. :roll:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

6755564[/snapback]

6755568[/snapback]

6755573[/snapback]

6755579[/snapback]

if theres a will theres a way.

viss prisen er så jævlig så kjøp deg en 360 and get on with your life.

6755589[/snapback]

Nydelig FRP holdning du viser der. - Er du fattig, hold kjeft og ikke klag på at noe koster dobbelt så mye som det burde ha gjort.

Lenke til kommentar
Snip

6755579[/snapback]

Så da har vi 'root cause' her til Staals heksejakt på PS3 for tiden. :w00t: PS3 er noe dritt fordi at han ikke har råd til en.. :roll:

6755590[/snapback]

nettopp. han vil si til alle andre at de ikke skal ha seg en PS3 fordi han er fattig og ikke vil være den eneste uten.

Lenke til kommentar
Snip

6755579[/snapback]

6755590[/snapback]

Jeg har råd til den. Det betyr ikke at jeg bare godtar prisen og plages over at andre som ikke har det klager.

Har forresten ikke 360, skal aldri ha det, og kommer til å kjøpe PS3.

Lenke til kommentar
Nydelig FRP holdning du viser der.  - Er du fattig, hold kjeft og ikke klag på at noe koster dobbelt så mye som det burde ha gjort.

6755592[/snapback]

kommunistholdning på deg da. Alle skulle bare fått en PS3 på døra og en lapp om at den nye ladaen kommer om 4-6 uker. (PS maten kommer ikke denne måneden)

Vi lever i en velferdstat. Går du på skole uten penger og familien er fattig. STIPEND!. viss du ikke har grunnlag til stipend så er dere ikke fattige og har dermed råd.

ps: jeg støtter ikke frp, bare så det er sagt. Å prisen rettferdigjør seg selv med blue ray. Der er min mening. men viss du ikke har HDTV så er det kanskje lite vits utenom på spill som tar stor plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...