hinduuu Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Sesong slutt i morgen eller nærmere sagt om et par timer, prøvde å legge meg rundt 22.40 men fikk ikke sove. Så bestemte meg for og vente, noen andre som gleder seg noe sinnsykt? Fortell også hva dere likte med sesong slutten eller ikke likte når dere får sett den Endret 27. august 2006 av GullApE Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Huh? Har det vært mange episoder, egentlig? Det kan da ikke ha vært mange. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Siste episode blir nr13, i sesong 3 =) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Kan vel si det var en verdig sesong slutt, men jeg har nesten fler spørsmål nå enn når jeg først begynte med serien. Er det noen som vet om det kommer en ny sesong? Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, rundt neste sommer en gang. Jeg vet ikke helt om jeg likte slutten, for meg virker det som de bygger opp mot noe langvarig. Håper ikke de lager stort mer enn en sesong til. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dæven døtte... Alana ble tatt igjen... lurer på hvem som tok henne. Tenk om hun kommer tilbake slem. Lurer på om April og Kyle dør eller får evne.. oddsene er 75% for at èn av dem dør. Lurer på om han på slutten henvender seg bare til "publikum" eller om det er en character der også... aaaaargh nå må vi vente til mai for å få svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå