NgZ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg lurer på en liten ting: Nå skal jeg bytte ut CPU, hovedkort og ram. Skal jeg bytte ut mitt Asus Radeon 9600 pro? Heter egentlig Asus A9600, men er ikke så mye info på asus-siden. Jeg KAN finne et hovedkort som har både AGP (til 9600-kortet) og PCI-e til ett nyere skjermkort senere, men kan også finne ett hovedkort uten AGP, og kjøpe ett nytt PCI-e-kort nå. Kunne f.eks. tenkt meg å kjøpe Radeon X1900 GT, men er ikke sikker. Er det noe bedre skjermkort i denne prisklassen? Burde jeg kanskje kjøpe ett med 512mb hvis det skal vare en stund? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 X1900GT er svært bra til prisen, og er nok det beste i sin prisklasse. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 X1900GT er svært bra til prisen, og er nok det beste i sin prisklasse. 6755308[/snapback] Jeg valgte nytt hovedkort og X1900GT Angrer ikke ett sekund Ambefales Lenke til kommentar
Changis Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 har samme kortet selv, overrasket over hvor bra det takler hoye AA & AF instillinger (x3 reunion med alt paa max (6xAA 16xAF) sank bare med noen faa fps.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå