Gå til innhold

GT HD, spillbart på TGS.


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og... forresten, Lair kommer også med 1080p 60fps  :!:

6755465[/snapback]

Så vidt jeg vet så er dette fremdeles ikke noe hand fast Men hatten av for Factor5 hvis dem får det til med det detaljnivået jeg har sett fra spillet, spesielt om det i tillegg er i 60fps.

6755814[/snapback]

 

http://ps3.qj.net/Lair-at-1080p-/pg/49/aid/62080

6756515[/snapback]

Jeg vil ikke kalle det hand fast.

Lenke til kommentar
Og... forresten, Lair kommer også med 1080p 60fps  :!:

6755465[/snapback]

Så vidt jeg vet så er dette fremdeles ikke noe hand fast Men hatten av for Factor5 hvis dem får det til med det detaljnivået jeg har sett fra spillet, spesielt om det i tillegg er i 60fps.

6755814[/snapback]

 

http://ps3.qj.net/Lair-at-1080p-/pg/49/aid/62080

6756515[/snapback]

Jeg vil ikke kalle det hand fast.

6757059[/snapback]

 

Hmm :hmm: Står ingenting om 60fps heller.. Det var forøvrig en liste på 5-6 spill som visstnok har blitt pushet mot 1080p av Sony. Jeg har lett etter denne, men kan ikke finne.. Tror det dukket opp i sammenheng med MS sin mistro til PS3's evne til å kjøre 1080p i det hele tatt.

Lenke til kommentar
hvis du ser her så støtter ikke tven 1080p inn.. http://avforum.no/forum/showthread.php?t=3...&highlight=amoi

 

lite vits da :)

6757061[/snapback]

 

Tull og tøys.. Les litt nedover tråden du.. Fyren som påstår det roter som en sekk kaniner. Se på specsa, så ser du at den har HDMI inngang.. Det er da vitterlig det som er inngangen som benyttes til 1080p.

 

Komme med forumutsagn som støtte for påstander har svært liten verdi..

Lenke til kommentar
Ikke så veldig imponerende nei.. Det første bildet minnet meg veldig mye om PGR3.

6755086[/snapback]

Ahem. PGR3 er kanskje en million ganger penere enn dette her.

 

Staal: Dette er 2006; vi sidescroller ikke! Se til å få bildene i skjult tekst.

6755100[/snapback]

Synes ikke PGR3 er merkbart penere enn det første bildet som var postet. Mye bedre enn det andre ja, men første var mye av det samme i mine øyne.

6755230[/snapback]

 

Må si meg enig i Zlimy's påstand her. Jeg har ikke HDTV en gang... Det første bildet ser veldig "tørt" ut, mens PGR3's grafikk har bedre lys, skygger osv.

 

Men ta ikke mitt ord for det. :roll:

Lenke til kommentar
Ikke så veldig imponerende nei.. Det første bildet minnet meg veldig mye om PGR3.

6755086[/snapback]

Ahem. PGR3 er kanskje en million ganger penere enn dette her.

 

Staal: Dette er 2006; vi sidescroller ikke! Se til å få bildene i skjult tekst.

6755100[/snapback]

Synes ikke PGR3 er merkbart penere enn det første bildet som var postet. Mye bedre enn det andre ja, men første var mye av det samme i mine øyne.

6755230[/snapback]

 

Må si meg enig i Zlimy's påstand her. Jeg har ikke HDTV en gang... Det første bildet ser veldig "tørt" ut, mens PGR3's grafikk har bedre lys, skygger osv.

 

Men ta ikke mitt ord for det. :roll:

6757152[/snapback]

 

Ta og kikk på bildelinken min du.. De bildene som er presentert av trådstarter er de første bildene som ble lansert.

Lenke til kommentar
Ta og kikk på bildelinken min du.. De bildene som er presentert av trådstarter er de første bildene som ble lansert.

6757165[/snapback]

 

Så ikke de, men det var de første bildene som var diskutert i de^^ quotene. :yes:

6757214[/snapback]

 

Men på temmelig feike premisser.. Dette er en tråd som har til intensjon å svartmale ved virkemidler som 'Her ser dere hvor dårlig GT HD' blir' bilder.. De bildene som blir benyttet av trådstarter er utgamle. Muligens pre -E3 tilogmed.

Lenke til kommentar
Men på temmelig feike premisser.. Dette er en tråd som har til intensjon å svartmale ved virkemidler som 'Her ser dere hvor dårlig GT HD' blir' bilder.. De bildene som blir benyttet av trådstarter er utgamle. Muligens pre -E3 tilogmed.

6757236[/snapback]

 

Ok... Så ikke hvor det sto instensjonene til denne tråden, men visste ikke at bildene var gamle.

Lenke til kommentar
hvis du ser her så støtter ikke tven 1080p inn.. http://avforum.no/forum/showthread.php?t=3...&highlight=amoi

 

lite vits da :)

6757061[/snapback]

 

Tull og tøys.. Les litt nedover tråden du.. Fyren som påstår det roter som en sekk kaniner. Se på specsa, så ser du at den har HDMI inngang.. Det er da vitterlig det som er inngangen som benyttes til 1080p.

 

Komme med forumutsagn som støtte for påstander har svært liten verdi..

6757150[/snapback]

 

HDMI har ingenting med 1080p å gjøre... Etter å ha lest litt mer så ser det ut som den tv'en bare støtter 1080i signal inn, mens skjermen viser 1080p. Så den støtter nok ikke 1080p. HDMI, når det kommer til video, er akkurat det samme som DVI bare med kopibeskyttelse.

Lenke til kommentar
Men på temmelig feike premisser.. Dette er en tråd som har til intensjon å svartmale ved virkemidler som 'Her ser dere hvor dårlig GT HD' blir' bilder.. De bildene som blir benyttet av trådstarter er utgamle. Muligens pre -E3 tilogmed.

6757236[/snapback]

 

Ok... Så ikke hvor det sto instensjonene til denne tråden, men visste ikke at bildene var gamle.

6757271[/snapback]

 

Vel, agendaen til trådstarter er temmelig klar. Han har googlet og postet de kjipeste bildene han kunne finne. Om du kikker på stedet der bildene ligger, vil du se det at han har passet godt på å plukke ut de dårligeste bildene av de som er der. Link er det i en av de tidligere postene mine her.

 

Trådstarter er forøvrig den første offisielle Hateboy meg bekjent. Han konsentrerer seg ikke om å bringe frem en enkelt konsoll. Han er ute etter å slenge dritt om alle konsoller. Han gidder ikke forsøke å vri seg unna en gang når du gjør han oppmerksom på det.. ;)

Lenke til kommentar
Vel, agendaen til trådstarter er temmelig klar. Han har googlet og postet de kjipeste bildene han kunne finne. Om du kikker på stedet der bildene ligger, vil du se det at han har passet godt på å plukke ut de dårligeste bildene av de som er der. Link er det i en av de tidligere postene mine her.

 

Trådstarter er forøvrig den første offisielle Hateboy meg bekjent. Han konsentrerer seg ikke om å bringe frem en enkelt konsoll. Han er ute etter å slenge dritt om alle konsoller. Han gidder ikke forsøke å vri seg unna en gang når du gjør han oppmerksom på det.. ;)

6757331[/snapback]

 

Må si meg enig, etter revurdering av først post, Johnson. :thumbup:

 

Staal :mad: Hateboy ©fhj

Lenke til kommentar
Snip

 

HDMI har ingenting med 1080p å gjøre... Etter å ha lest litt mer så ser det ut som den tv'en bare støtter 1080i signal inn, mens skjermen viser 1080p. Så den støtter nok ikke 1080p. HDMI, når det kommer til video, er akkurat det samme som DVI bare med kopibeskyttelse.

6757300[/snapback]

 

Ta og kom med noen linker for påstanden din.. Foreløpig han vi forholde oss til specsene til Amoi som lager tv'en.. ALLE modellene støtter 1080p..

http://www.amoi.com/product/products_detai...cifications.asp

 

Dingz har testet denne TV'en også. De sier bl.a.

Bildekvalitet.La oss først rydde HD-begrepet av veien: Det finnes per i dag ingen kilder i Norge som kan gi denne TVen et fullstendig HD-signal på 1080p, og foreløpig er akkurat den teknologien et godt stykke unna. Det nærmeste du kommer er 1080i, men selv der er det skrytebilder fra parabolenk, oppskalerte bilder fra DVD-spiller, eller i beste fall Xbox 360 som gjelder.

http://www.dingz.no/php/art.php?id=300808

 

Det må være lignende utsagn som plutselig blir til at den ikke kan ta 1080p signal inn..

Lenke til kommentar
http://www.minhembio.com/forum/index.php?s...277&searchtime=

http://avforum.no/forum/showthread.php?t=3...&highlight=amoi

 

Begge steder er det konkludert med at denne bare takler 1080i inn. Hvis du kan finne noen kilder på at den takler 1080p inn så vær så god...

6757659[/snapback]

 

Du roter som en sekk kaniner.. Det er AMOI vi snakker om ikke ACER :roll:

 

En forumuttalelse + en forumuttalelse til = Sannhet?

 

Jeg har gitt deg kilder.. Produsenten og Dingz.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...