Gå til innhold

GT HD, spillbart på TGS.

Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ARRRRGH! LES LINKEN :cry: !

Det spillet dere ser her vil ALDRI bli lagt ut for salg!

Det er en DEMONSTRASJON på 1080p-oppløsning!

Sony tjener IKKE penger på det!

Huff, nei, nå er klokka mye og.

6755297[/snapback]

Hvor står det at det ikke vil bli lagt ut for salg? Det står jo bare at GT HD ikke er det ekte GT5.

First, the parenthetical "working title" has been dropped from the name, implying that Gran Turismo HD is indeed the final title. Second, while Yamauchi lavished praise on the game's high-definition graphics, he stated that the game was not the true next-gen heir to the popular racing series' crown.
Endret av arnizzz
Lenke til kommentar
Dette her kaller jeg melking av forbrukerne.

Forundrer meg ikke om dette spillet kommer til å koste 599

Men dette spillet klarer kanskje å vise 60 FPS i 1080p og da har jo PS3 1 spill som kjører 1080p  :tease:

6755291[/snapback]

Hehehe.. Også Avanore snakke om melking da.. One word... Nintendo..

-som du forøvrig brukte en hel tråd på å påstå at de ikke melket forbrukerne..

Enn hvor du snur deg er ræva bak :tease:

Lenke til kommentar
Hvor står det at det ikke vil bli lagt ut for salg? Det står jo bare at GT HD ikke er det ekte GT5.

...

Neivel, du får vente og se da. :whistle:

Forresten, vet du når Gears of War kommer ut til Ps3?

Jeg har ikke sett det ikke kommer ut for salg nemlig. :p

6755332[/snapback]

Nei nå var du lur gitt.

Hva faen er poenget med å stresse med å porte GT4 dersom de ikke skal selge det? Jævla dyr tech-demo da.

Lenke til kommentar
Dette her kaller jeg melking av forbrukerne.

Forundrer meg ikke om dette spillet kommer til å koste 599

Men dette spillet klarer kanskje å vise 60 FPS i 1080p og da har jo PS3 1 spill som kjører 1080p  :tease:

6755291[/snapback]

Hehehe.. Også Avanore snakke om melking da.. One word... Nintendo..

-som du forøvrig brukte en hel tråd på å påstå at de ikke melket forbrukerne..

Enn hvor du snur deg er ræva bak :tease:

6755318[/snapback]

Så du mener Nintendo har solgt spill til GC som er akkurat det samme spillene som var laget til N64?

Det er litt rart at det ikke finnes 1 ingame bilde som kan vise bedre grafikk enn X360.

Alt vi hører fra PS3 gutteklubben er hvor bra det er ditt og datt mens i virkeligheten er helt annerledes. Synes litt synd på de som skal bruke 6000 på dette her hvis de kjøper den for å få en bedre maskin enn X360 er

Endret av avanore
Lenke til kommentar

...

6755332[/snapback]

Nei nå var du lur gitt.

Hva faen er poenget med å stresse med å porte GT4 dersom de ikke skal selge det? Jævla dyr tech-demo da.

6755342[/snapback]

Men for i helvete, Ps3 er BAKOVERKOMPITABEL. :roll:

Lenke til kommentar

...

6755332[/snapback]

Nei nå var du lur gitt.

6755342[/snapback]

Men for i helvete, Ps3 er BAKOVERKOMPITABEL. :roll:

6755355[/snapback]

ååå så sint. Men hva er da poenget med å porte spillet? Er det bare for fun da eller?

Lenke til kommentar
Man får jo bru-ray med på kjøpet da. Kurrant det vel? Om man har HDTV vel og merke.

6755356[/snapback]

Joda, husk å kjøp en 1080p TV. Dyr er den heller ikke. Får dem sikkert til 30 000 hvis du er heldig

6755366[/snapback]

Trenger jo absolutt ingen 1080p tv. 720p holder da i lange baner. Så jævla dyr er de heller ikke.

Og det er jo en bra deal dersom du skal ha hdtv uansett. man bør jo ha HDTV for å spille 360 også. Ser jo tragisk ut i SD. Teksten i spill er jo så små at det blir uleselig i SD.

Lenke til kommentar
Snip

Så du mener Nintendo har solgt spill til GC som er akkurat det samme spillene som var laget til N64?

Det er litt rart at det ikke finnes 1 ingame bilde som kan vise bedre grafikk enn X360.

Alt vi hører fra PS3 gutteklubben er hvor bra det er ditt og datt mens i virkeligheten er helt annerledes. Synes litt synd på de som skal bruke 6000 på dette her hvis de kjøper den for å få en bedre maskin enn X360 er

6755345[/snapback]

Det melkes overalt, men hele Mario konseptet må da være det som melker mer enn alle melkebøndene sammenlagt.

Problemet er, Avanore, at hver gang noen poster et forbløffende bilde fra PS3, hyler du og resten av 360 koret på konseptgrafikk eller prerendret kuttscene.. :w00t: Og det vil dere gjøre til dere får det i trynet 17 November 2006. :!:

Jeg vil sterkt avstå fra at jeg for min del eller de andre som tillater seg å snakke litt positivt om PS3 maler noe slags rosenrødt bilde av denne. Målet er å parere meningsløs oppasing av rykter, spekualsjoner og tull og tøys som rett og slett ikke er fortjent på noe slags vis.

Jeg fant forresten en billedserie fra GT HD som er av et helt annet kaliber enn det søppelet trådstarter har googlet i hele dag for å finne. De bildene skulle vel stoppe brødsaksa i et stakket sekund, før det igjen hyles på 'prerendret' :!:

GT HD Bilder 27.08.2006

Lenke til kommentar
Problemet er, Avanore, at hver gang noen poster et forbløffende bilde fra PS3, hyler du og resten av 360 koret på konseptgrafikk eller prerendret kuttscene.. :w00t:  Og det vil dere gjøre til dere får det i trynet 17 November 2006. :!:

s vis.

Jeg vil sterkt avstå fra at jeg for min del eller de andre som tillater seg å snakke litt positivt om PS3 maler noe slags rosenrødt bilde av denne. Målet er å parere meningsløs oppasing av rykter, spekualsjoner og tull og tøys som rett og slett ikke er fortjent på noe slag

Jeg fant forresten en billedserie fra GT HD som er av et helt annet kaliber enn det søppelet trådstarter har googlet i hele dag for å finne. De bildene skulle vel stoppe brødsaksa i et stakket sekund, før det igjen hyles på 'prerendret' :!:

GT HD Bilder 27.08.2006

6755407[/snapback]

Problemet er at de bildene vi har sett som gir wow faktor viser seg som regel ikke å være ingame. Hvorfor ikke slenge ut masse bilder og filmer fra ingame?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg kikket forøvrig litt videre på linkene til trådstarter. Hele storyen har dere Her for de av dere som kan lese Japansk. Se på det Grand Canyon bildet.. Noe kjent med det? Det er ihvertfall et av de første bildene jeg så publisert da man annonserte GT til PS3. Dette er ELDGAMLE bilder..

Og så har jo Staal vært så flink at han har attpåtil linket de dårligste bildene :roll: ..

Er ikke dette svartmaling av ypperste klasse, så vett ikke jeg :w00t:

Lenke til kommentar
Snip

Problemet er at de bildene vi har sett som gir wow faktor viser seg som regel ikke å være ingame. Hvorfor ikke slenge ut masse bilder og filmer fra ingame?

6755433[/snapback]

Det er ingenting som har vist seg ennå.. Det er stort sett antagelser og spekulasjoner.. Men, fair enough.. Jeg tror vi skal vente litt til de ihvertfall får noe opp å gå på dev unitene sine. Da er vel utviklerene mer skikket til å kunne gi et riktig bilde av hvordan sluttproduktet kan bli :thumbup:

Og... forresten, Lair kommer også med 1080p 60fps :!:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, Staal har vert innom her å spredd galskap om både Wii og 360 under 3-4 ulike brukernavn, så det at han ar steget over til PS3 forundrer meg allvorlig.

6755460[/snapback]

Det forklarer en del.. Han er vel den første jeg vil klassifisere som en hateboy ©fhj..

Lenke til kommentar
Og... forresten, Lair kommer også med 1080p 60fps  :!:

6755465[/snapback]

Så vidt jeg vet så er dette fremdeles ikke noe hand fast Men hatten av for Factor5 hvis dem får det til med det detaljnivået jeg har sett fra spillet, spesielt om det i tillegg er i 60fps.

Lenke til kommentar
Man får jo bru-ray med på kjøpet da. Kurrant det vel? Om man har HDTV vel og merke.

6755356[/snapback]

Joda, husk å kjøp en 1080p TV. Dyr er den heller ikke. Får dem sikkert til 30 000 hvis du er heldig

6755366[/snapback]

Trenger jo absolutt ingen 1080p tv. 720p holder da i lange baner. Så jævla dyr er de heller ikke.

Og det er jo en bra deal dersom du skal ha hdtv uansett. man bør jo ha HDTV for å spille 360 også. Ser jo tragisk ut i SD. Teksten i spill er jo så små at det blir uleselig i SD.

6755383[/snapback]

er ingen 1080p tver på markedet.. iallfall ikke til 30000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...