Gå til innhold

GT HD, spillbart på TGS.


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du roter som en sekk kaniner.. Det er AMOI vi snakker om ikke ACER :roll:

 

En forumuttalelse + en forumuttalelse til = Sannhet?

 

Jeg har gitt deg kilder.. Produsenten og Dingz.no.

6757779[/snapback]

 

Ah trodde det var Acer-skjermen... jaja

6757954[/snapback]

 

Fair enough :) Men uansett, de sliter nok med å få testet 1080p i den Dingz testen. Grunnen til det er at det er ikke allverden 1080p materiale å få fatt i per dato.

Lenke til kommentar
oppløsningen er jo ikke det viktigste egentlig.

Om en ser formel1 på tv, så er det fantastisk mye bedre enn å kjøre hvilket som helst bilspill på pc eller konsoll uansett oppløsning.

Det er alt det andre de må få i orden! Miljø, refleksjoner, materialer, lys osv...

6759832[/snapback]

 

QFT! Dette HD jaget har flyttet fokus fra elementer som er viktigere for å lage god grafikk.

Lenke til kommentar
,28/08-2006 : 20:36]oppløsningen er jo ikke det viktigste egentlig.

Om en ser formel1 på tv, så er det fantastisk mye bedre enn å kjøre hvilket som helst bilspill på pc eller konsoll uansett oppløsning.

Det er alt det andre de må få i orden! Miljø, refleksjoner, materialer, lys osv...

6759832[/snapback]

 

QFT! Dette HD jaget har flyttet fokus fra elementer som er viktigere for å lage god grafikk.

6759887[/snapback]

 

Enig! Animasjoner, fysikk og AI er viktigere enn oppløsning, samme hvordan man snur på det mener nå jeg.

Lenke til kommentar
,28/08-2006 : 20:36]oppløsningen er jo ikke det viktigste egentlig.

Om en ser formel1 på tv, så er det fantastisk mye bedre enn å kjøre hvilket som helst bilspill på pc eller konsoll uansett oppløsning.

Det er alt det andre de må få i orden! Miljø, refleksjoner, materialer, lys osv...

6759832[/snapback]

 

QFT! Dette HD jaget har flyttet fokus fra elementer som er viktigere for å lage god grafikk.

6759887[/snapback]

 

Enig! Animasjoner, fysikk og AI er viktigere enn oppløsning, samme hvordan man snur på det mener nå jeg.

6760864[/snapback]

 

Og eg kan ikkje gjøre noe annet enn å si meg fullstendig enig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...