Gå til innhold

GT HD, spillbart på TGS.


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.gamespot.com/news/6156575.html?...estnews;title;0

Les det og bli beroliget, viss det trengs.

Jeg er mektig lei av Staal sin talentløse heksejakt på Ps3 nå altså.

6755129[/snapback]

 

Heksejakt ? Jeg er en stor fan av Gran Turismo. Hva er det som ikke stemmer her ?

GT-HD, altså denne versjonen, skal vises spillbart frem ved TGS. De kommer nok til å selge det også til PS3, som de gjorde med GT prologue.

 

Sa jeg at dette var GT5, eller at det ikke kommer noen GT5?

Lenke til kommentar
Ikke så veldig imponerende nei.. Det første bildet minnet meg veldig mye om PGR3.

6755086[/snapback]

Ahem. PGR3 er kanskje en million ganger penere enn dette her.

 

Staal: Dette er 2006; vi sidescroller ikke! Se til å få bildene i skjult tekst.

6755100[/snapback]

Synes ikke PGR3 er merkbart penere enn det første bildet som var postet. Mye bedre enn det andre ja, men første var mye av det samme i mine øyne.

Lenke til kommentar
Heksejakt ? Jeg er en stor fan av Gran Turismo. Hva er det som ikke stemmer her ?

GT-HD, altså denne versjonen, skal vises spillbart frem ved TGS. De kommer nok til å selge det også til PS3, som de gjorde med GT prologue.

 

Sa jeg at dette var GT5, eller at det ikke kommer noen GT5?

 

Godt mulig jeg har misforstått deg her. Men basert på innleggene dine i det siste så syns jeg "heksejakt" beskriver ganske bra.

Kanskje jeg tar feil, jeg vet ikke. :)

Leser du linken jeg gav opp står det forresten at GT HD sannsynligvis er det endelige navnet på spillet, så posten din kan isåfall virke misvisende.

Jeg er også GT-fan, og er ikke det spor bekymret ;)

Polyphony leverer alltid.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
:nei:

Les linken jeg skrev da, vær så snill!

:nei: De bildene er fra GT 4 oppskalert til 1080p-oppløsning. Ingen forandringer er gjort på teksturer eller noe som helst.

De ER IKKE fra det neste Gran Turismo-spillet.

6755265[/snapback]

 

Ja men hva er poenget med å gi det ut i hele tatt da når PS3 er bakoverkompatibel og oppskalerer PS1/PS2 spillene? Folk kan jo heller sette inn GT4 plata si da enn å punge ut for GT HD. Er dette bare for at Sony skal ha flere 1080P spill å skryte av?

Lenke til kommentar

Vi er vel de fleste av oss klar over at GT HD er en grafisk oppgradert PS2 GT4 hvor man skal kjøre spillet i 1080p 60fps.. Bare oppløsningen er mangedoblet.

 

Så det er vel en selvfølge de kommer med et resultat som ser dårligere ut enn originalen.. :roll:

 

Unnskyld at jeg spør, men vil dere lures av dette tøvet trådstarter holder på med? Dette er forøvrig tråd nummer ørten hvor han prøver å rettferdiggjøre at han skal kjøpe seg en 360 ved å rakke ned på PS3..

Lenke til kommentar
:nei:

Les linken jeg skrev da, vær så snill!

:nei: De bildene er fra GT 4 oppskalert til 1080p-oppløsning. Ingen forandringer er gjort på teksturer eller noe som helst.

De ER IKKE fra det neste Gran Turismo-spillet.

6755265[/snapback]

 

Ja men hva er poenget med å gi det ut i hele tatt da når PS3 er bakoverkompatibel og oppskalerer PS1/PS2 spillene? Folk kan jo heller sette inn GT4 plata si da enn å punge ut for GT HD. Er dette bare for at Sony skal ha flere 1080P spill å skryte av?

6755274[/snapback]

 

Det er for å tjene penger. Enkelt og greit.

 

edit:

 

Så det er vel en selvfølge de kommer med et resultat som ser dårligere ut enn originalen..

 

Så PS2 versjonen bedre ut enn disse screenshotsene?

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...