Navido Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei Jeg har en laptop som det er amerikansk tastatur på og som jeg skal selge. Dette er en macbook pro maskin. På norske tastaturer så er det jo tastene æ, ø,å. Og dette finnes ikke i det amerikanske tasturet. Jeg har nå ikke laptopen framfor meg nå så det jeg lurer på er hvilken taster er disse æ,ø,å tastene erstattet med i det amerikanske systemet. For egentlig så må det jo mangle tre taster hvis dere skjønner. Håper på noen fasit svar Takk Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei Jeg har en laptop som det er amerikansk tastatur på og som jeg skal selge. Dette er en macbook pro maskin. På norske tastaturer så er det jo tastene æ, ø,å. Og dette finnes ikke i det amerikanske tasturet. Jeg har nå ikke laptopen framfor meg nå så det jeg lurer på er hvilken taster er disse æ,ø,å tastene erstattet med i det amerikanske systemet. For egentlig så må det jo mangle tre taster hvis dere skjønner. Håper på noen fasit svar Takk 6754948[/snapback] Du får ikke ÆØÅ for det første!! og ALT blir helt merkelig vis du prøver og ha norske instillinger på tastaturet! Perfekte fasit svar Lenke til kommentar
Navido Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Så det blir med andre ord 3 taster mindre på det amerikanske tastaturet`? Hvis det er sant, så må jo noen tegn ikke være tilgjengelig når man bruker et norsk system på et amerikansk tastatur? Correct me Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Norsk tastatur: Engelsk tastatur (UK): Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvordan får man fram euro-ikonet på norsk tastatur? Lenke til kommentar
stigho Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Så vidt jeg vet er i alle fall stor Ø der hvor amerikansk/engelsk tastatur har @. - Noen rakk å si det før meg ..... (tastaturbilde) Endret 27. august 2006 av stigho Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvordan får man fram euro-ikonet på norsk tastatur?6755114[/snapback] Alt Gr + e Funker selvfølgelig også like bra på tastaturer som ikke har malt eurotegnet på e-tasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå