MagnusW Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 På trisdag eller onsdag skal jeg og en kammerat være standup komikere og vi trenger derfor noe vi kan fremføre. Har pøvd å finne noen manus til kjente komikere, men har ikke lykkes. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg vil gjere ha manus fra komikere som Atle Antonsen, Dagfinn Lyngbø, Ørjan Burøe, Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Det kan gjerne være andre komikere men det må liksom være noe med den humoren - MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kan du ikke bruke den fantastiske fantasien og lage noe selv? Så kan noen filme å legge ut her Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) hehe, føler at jeg har litt for dårlig tid og litt for dårlig fantasi men tenkte faktisk at jeg kunne dra en parodi på det som skjedde under Latter i går; dra ned buksen og flashe tissemannen eller ta på fake-boobs og flashe de Endret 27. august 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Finn på noe selv 6754771[/snapback] Han spurte da ikke om noen kunne si at han kunne fjøre det selv? Han spurte om noen hadde manus fra noen komikere. Det har ikke jeg men sikkert noen som har ja. Sånn, nå som jeg har svart på spørsmålet hans legger jeg til min egen kommentar: Det hadde vært best å finne på noe selv da, men å ta utgangspunkt i noe er ikke en dum ide. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Oppgaven går ikke ut på å ha skrevet noe selv. Det er den muntlige delen ved dette som blir vektlagt. Siden vi ikke må og jeg har dårlig tid håpet jeg på at noen kunne hjelpe meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 se på en scetch på tv, og bare kopier Ville foresten prøve å skaffe noe materiell av pablo fransisco, veldig vanskelig, men hysteriskt morsomt Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Chris Rock -Never Scared Jeg ville oversatt og brukt temaene han tar opp der. Utrolig bra! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Herre. Vær snill og ikke stjel matriale. Det må være flaut å høre på om man har hørt det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå